Lovefilm skal overvejes mere end 1 gang
Fra : Masterpuf

Dato : 23-01-07 00:45

Jeg har lige afslutte et abonnement ved Lovefilm (endelig)

Deres service er alt for ringe, man modtager kun film fra dem 1 gang pr.
uge. - Så er prisen vel tæt på det samme som i den lokale butik.

Kontakten til dem er ikke for god: ingen email adresse, fysisk adresse,
telefon, der er kun en e-mail formular på deres side.

Kort sagt, der frarådes at leje der.

Masterpuf

Fra : MetroHenrik

Dato : 25-01-07 09:03

"Masterpuf" <no@e.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kontakten til dem er ikke for god: ingen email adresse, fysisk adresse,
> telefon, der er kun en e-mail formular på deres side.

Har haft abonnement hos dem i 2 måneder. Jeg har aldrig oplevet problemer.
Mit abb er på 2 film hjemme, og det virker fint. Så snart filmen er set,
bliver den sendt retur, og 3-4 hverdage senere kommer en ny...
Nu har jeg jo heller ikke prøvet at opsige noget endnu.

Henrik

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 25-01-07 15:02

"MetroHenrik" <metrohenrik@hotmail.com> wrote in

> [...]
> filmen er set, bliver den sendt retur, og 3-4 hverdage senere kommer
> en ny... Nu har jeg jo heller ikke prøvet at opsige noget endnu.

Dengang jeg var medlem af Nolimits, eller hvad de nu hed, fik jeg hver uge
tilsendt og set 6-8 film. Mit abb. var på 2 film hjemme. Det kørte bare
perfekt.

Fra : Mads

Dato : 25-01-07 15:57

On 25 Jan 2007 14:01:32 GMT, Thomas Tilgrin <@> wrote:

>Dengang jeg var medlem af Nolimits, eller hvad de nu hed, fik jeg hver uge
>tilsendt og set 6-8 film. Mit abb. var på 2 film hjemme. Det kørte bare
>perfekt.

Jeg har også lige opsagt mit abb. hos Lovefilm efter 3 måneder.
Det har været lidt af en skuffelse. Dels har de været meget langsomme
til at fremsende en ny film og dels har jeg udelukkende modtaget de
ældste film fra min ønskeliste. Ikke en eneste nyere film er det
blevet til på 3 måneder og når der så endda går en lille uge fra man
returnerer en fim og til man modtager en ny, ja så er det altså
billigere at hente filmene i den lokale kiosk. Der koster de film der
er mere end 2 måneder gamle nemlig kun 15 kr pr stk.

mvh Mads