The sunshine
Fra : Morten Bowman

Dato : 18-01-07 16:48

Fra : Tue Sørensen

Dato : 18-01-07 17:54

Morten Bowman skrev:
> http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=18413

"Re-ignite the sun"?!?! Det lyder som The Core om igen... men der ser
da ud til at være et fedt rumskib i...

- Tue

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-01-07 18:31

Tue Sørensen wrote:

> "Re-ignite the sun"?!?! Det lyder som The Core om igen... men der ser
> da ud til at være et fedt rumskib i...

"There is an accident, a fatal mistake, and a distress beacon from a
spaceship that disappeared seven years earlier. Soon the crew is fighting
not only for their lives, but their sanity" ser heller ikke ud til at have
særlig meget med Event Horizon at gøre...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 18-01-07 21:17

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> wrote in

> [...]
> fighting not only for their lives, but their sanity" ser heller ikke
> ud til at have særlig meget med Event Horizon at gøre...

Den må jo næsten kunne gå hen og blive en klassiker, for både The Core og
Event Horizon er begge fremragende film.

Fra : Michael VF

Dato : 18-01-07 22:31

klip

> Den må jo næsten kunne gå hen og blive en klassiker, for både The Core og
> Event Horizon er begge fremragende film.

LOL!!!

Mvh
Michael Villekjær

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 20-01-07 00:44

Thomas Tilgrin wrote:
> både The Core og Event Horizon er begge fremragende film.

Det religiøse tema i Event Horizon får det hele til at kolapse for mig.
Scifi-gysere er fede, men et rumskib der tager til helvede, nej vel?

Mvh Rune

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 19-01-07 23:37

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
> http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=18413

Damnit... Nu er Requiem for a dream soundtracket endnu engang blevet
misbrugt til en trailer.. Hvor mange er vi snart oppe på?

Mvh. Martin