nogen af disse film der er noget ved?
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-01-07 22:30

Visakortet ligger løst i lommen og ville lige høre der er nogen der
har set følgende film:

Feast:
http://www.imdb.com/title/tt0426459/

The Devils Rejects
http://www.imdb.com/title/tt0395584/

Unknown
http://www.imdb.com/title/tt0450340/

Exiled
http://www.imdb.com/title/tt0796212/
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1843244

Nacho Libre
http://www.imdb.com/title/tt0457510/

House of a 1000 corpses
http://www.imdb.com/title/tt0251736/

Hvad kan siges for og imod?

Fra : Tue Sørensen

Dato : 18-01-07 09:05

Lars Hoffmann skrev:
> Visakortet ligger løst i lommen og ville lige høre der er nogen der
> har set følgende film:
> The Devils Rejects
> http://www.imdb.com/title/tt0395584/

Jeg synes Devil's Rejects var horribel (hvilket betyder "meget, meget
dårlig" i min terminologi).

> Nacho Libre
> http://www.imdb.com/title/tt0457510/

Har ikke set den, men jeg hører at selv folk som kan lide Jack Black i
hans andre åndssvage komedier finder denne film ekstremt dårlig. Hvis
du absolut vil se den, er det nok en bedre idé at leje den.

- Tue

Fra : Per

Dato : 18-01-07 13:04

Feast:
http://www.imdb.com/title/tt0426459/

Denne er OK. Den har en god portion humor, så det ikke bliver for seriøst.

Exiled
http://www.imdb.com/title/tt0796212/
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1843244

Nacho Libre
http://www.imdb.com/title/tt0457510/

Jeg kan for det meste godt lide Jack Black, men denne her stoppede jeg efter
15 min. Humoren i den er simpelt hen bare totalt kikset.

Fra : Kingkeld

Dato : 18-01-07 17:49

Feast er storkult i vores hus... :) Den er KLART vaerd at kobe. God
lille gyser med masser af action.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 20-01-07 01:25

Feast er storkult i vores hus... :) Den er KLART vaerd at kobe. God
lille gyser med masser af action.

Der er stor set intet nyt at komme efter i denne film. Det virker som om dem
der har lavet den har lavet den har set alverdens gyser/slasher/monster film
og så taget alle de fede ting og alle clicherne og lavet der deres egen ud
fra.
Kort sagt en film lige efter horror-bogen og ganske seværdig :)

Der udover kan jeg også sige godt for begge Rob Zombies film (House of 1000
Corpses og Divels Rejects), dem kan du roligt smide dine penge efter, Lars.
Der er godt nok meget varierende meninger om disse 2 film, men jeg er vilde
med dem.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-01-07 09:35

Kingkeld wrote:
> Feast er storkult i vores hus... :) Den er KLART vaerd at kobe. God
> lille gyser med masser af action.

Kanon, så røg den også ned i den virtuelle indkøbskurv.

Fra : Optimus Prime

Dato : 22-01-07 12:45

Lars Hoffmann skrev:
> Exiled
> http://www.imdb.com/title/tt0796212/
> http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1843244

Jeg så Exiled igår og har begge tommelfingre højt oppe... Det skal måske
ses i lyset af jeg generelt er fan af Johnny To's film - den har alle de
kvaliteter jeg elsker ved hans film. Jeg vil nok give den 8/10... måske
endda 9

Har den udgave du linker til... Den er pakket i en irriterende limited
packing, så den minder om en kalender - kan ikke se hvad relation det
har til filmen; men noget elsker jo den slags gøgl

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 22-01-07 13:57

"Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ses i lyset af jeg generelt er fan af Johnny To's film - den har alle de
> kvaliteter jeg elsker ved hans film. Jeg vil nok give den 8/10... måske

Den står på listen over næste måneds indkøb. Tror ikke jeg har set nogen
Johnny To film endnu, så mener at det nu er på tide. Men hvad andet skal jeg
gå i lag med fra ham...hvis altså du skulle bestemme? og I andre også

Fra : Optimus Prime

Dato : 25-01-07 14:30

Brian, Rikke og Kristian skrev:
> [...]
> gå i lag med fra ham...hvis altså du skulle bestemme? og I andre også

Jeg synes både Throw Down og Election er gode... og PTU som de andre
nævner. De har alle den lidt afdæmpede stil jeg ikke rigtig kan forklare
men synes er fed i hans film... Der er lidt Michael Mann over det måske
- bare bedre?

Running out of time kan jeg ikke rigtig huske; men mener også den er
pengene værd..

Jeg har ikke set så mange af hans ældre film; men Heroic Trio var den
der fik gjort mig interesseret, så den har lidt særstatus hos mig selvom
det i bund og grund er en fjollet film :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-01-07 14:42

Brian, Rikke og Kristian wrote:

> [...]
> gå i lag med fra ham...hvis altså du skulle bestemme? og I andre også

Nu havde jeg lige skrevet en superlang post om hvilke Johny To film der
anbefales, men kom til at lukke vinduet før jeg postede ( så du
får lige den komprimerede version.

PTU er superfed og skal ses - rigtig godt plot og fed stemning. virker
som moderne film noir uden dog at blive alt for melankolsk eller
kedeligt.
The Mission er også god omend jeg ikke fandt den helt så interessant
som PTU.
Breaking News har nogle rigtig fede scener - åbningsscenen er et flere
minutter langt skuddrama med en hel flok politifolk og badguys
involveret, alt sammen taget ud klip. Dele af plottet i Breaking News
er dog lidt fjollet, så hvor de andre to film får de varmeste
anbefalinger, får breaking news en forsigtig anbefaling - Men du er jo
vandt til asiatiske film, så du vil sikkert syntes om den alligevel.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 22-01-07 17:03

> [...]

>kedeligt.
>The Mission er også god omend jeg ikke fandt den helt så interessant

PTU og Mission er netop to af dem der har min interesse. Har Mission ikke et
eller andet med Exiled at gøre, skal man se mission først?

> [...]
>anbefalinger, får breaking news en forsigtig anbefaling - Men du er jo
>vandt til asiatiske film, så du vil sikkert syntes om den alligevel.

Ja jeg er efterhånden ved at vende mig til dem men det fjollede er
stadig det jeg har det sværest ved. Men på så mange andre områder er enorm
meget at hente i de asiatiske film, hvis man er ved at være lidt træt af
standard Hollywood film, så jeg lever med det fjollede

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-01-07 17:13

Brian, Rikke og Kristian wrote:

> PTU og Mission er netop to af dem der har min interesse. Har Mission ikke et
> eller andet med Exiled at gøre, skal man se mission først?

Det er nogenlunde samme cast og nogle af personerne går også igen,
men handlingsmæssigt er de uafhængige.

> [...]
> meget at hente i de asiatiske film, hvis man er ved at være lidt træt af
> standard Hollywood film, så jeg lever med det fjollede

Det jeg finder mest irriterrende er deres forfejlede forsøg på humor
der bliver alt for pjattede. Det der i breaking news er fjollet er dog
ikke på den måde, men mere noget med at personernes motivering er
lidt langt ude - men stadig en seværdig film.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 21:47

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i meddelelsen
Visakortet ligger løst i lommen og ville lige høre der er nogen der
har set følgende film:

Unknown
http://www.imdb.com/title/tt0450340/

Hvad kan siges for og imod?

En ganske OK thriller, der leder tankerne hen mod en mikstur af 'Memento' og
'SAW' - Den når dog aldrig at holde niveauet i forhold til førnævnte titler,
men formår dog at være underholdende. Ikke en jeg personligt ville se igen.

vL