Deja Vu
Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 17-01-07 20:46

Jeg har kraftigt behov for, at der er nogen, der kan forklare mig hvad
det er der sker i Deja Vu.

Hvordan fanden kan man sidde og se begivenheder, der er sket for fire
en halv dag siden på en computerskærm, og så bagefter forklare, at
begivenhederne måske ikke er sket alligevel. Og dernæst at man kan
gå tilbage i tiden og ændre på de begivenheder der allerede er sket.

Misforstå mig ikke. Det er en fantastisk film. Men lige som med
Vanilla Sky, Swimming Pool og mange andre film, så fatter jeg ikke
hvad der sker. Hvornår er det drøm? Hvornår er det virkelighed? Og
hvornår går bussen, som Lund Madsen-brødrene siger?

VH

Tommy

Fra : B. Nice

Dato : 17-01-07 20:54

On 17 Jan 2007 11:46:04 -0800, "tommyhansenjensen@gmail.com"
<tommyhansenjensen@gmail.com> wrote:

> [...]
>hvad der sker. Hvornår er det drøm? Hvornår er det virkelighed? Og
>hvornår går bussen, som Lund Madsen-brødrene siger?

Apropos Deja Vu - har jeg ikke set det indlæg før?

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-07 21:56

B. Nice wrote:

> Apropos Deja Vu - har jeg ikke set det indlæg før?

ROFL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats