Seven - Brat Pitt / Morgan Freeman
Fra : Peter

Dato : 15-01-07 17:55

Hej,
jeg har trawlet nettet gennem for ar finde denne i en 1 eller 2 disk
version med danske undertekster. Uden held.
Måske er der een af jer der ved hvor man kan købe den online - som sagt
- med danske undertekster.

Mvh
Peter

Fra : Holst

Dato : 15-01-07 21:29

Peter wrote:

> [...]
> version med danske undertekster. Uden held.
> Måske er der een af jer der ved hvor man kan købe den online - som sagt

Det tyder på, at den er udgået. Axel Music nævner den, men skriver også,
at den ikke længere kan skaffes.

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 15-01-07 22:12

Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote in news:45abe40b$0$138
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det tyder på, at den er udgået. Axel Music nævner den, men skriver også,
> at den ikke længere kan skaffes.

Det er ikke det store tab.

Fra : Holst

Dato : 15-01-07 23:58

Thomas Tilgrin wrote:

> Det er ikke det store tab.

Tjah ... smag og behag. Jeg så den i biografen i sin tid og syntes, den
var helt vild fed. Jeg skal da ikke afvise, at jeg ville have en anden
mening i dag, hvis jeg genså den.

Fra : Holst

Dato : 16-01-07 00:10

Peter wrote:

> [...]
> version med danske undertekster. Uden held.
> Måske er der een af jer der ved hvor man kan købe den online - som sagt

Du kunne også prøve at søge på Se7en, for sådan ses det indimellem også
skrevet. Gider ikke lige selv søge efter det.

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 16-01-07 12:42

> Du kunne også prøve at søge på Se7en, for sådan ses det indimellem også
> skrevet. Gider ikke lige selv søge efter det.

....hvilket er en åndssvag "det-ser-smart-ud-fancy-agtig" måde at skrive det
på, synes jeg.

"Se-seven-en"?????

Mvh. Claus
www.vocalart.dk

Fra : Holst

Dato : 16-01-07 12:50

Claus Skaarup (Arbejde wrote:

> ...hvilket er en åndssvag "det-ser-smart-ud-fancy-agtig" måde at skrive det
> på, synes jeg.

Der er vi absolut ikke uenige om. Men at holde det in mente vil måske
gøre en søgning lidt mere succesfuld.

Fra : Michael

Dato : 16-01-07 13:30

Claus Skaarup (Arbejde skrev:

>...hvilket er en åndssvag "det-ser-smart-ud-fancy-agtig" måde at skrive det
>på, synes jeg.
>
>"Se-seven-en"?????

Det er ikke bare fancy. Det ER filmens titel
http://imdb.com/title/tt0114369/

--
/signature offline

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-01-07 13:53

Michael skrev:

> Det er ikke bare fancy. Det ER filmens titel
> http://imdb.com/title/tt0114369/

Tja. IMDb baserer det bare på, hvad der står i filmens titelsekvens.
Jeg synes ikke, man kan komme det nærmere, end at det er to måder at
skrive filmens rette titel på.

For eksempel skriver de Se7en på en officiel hjemmeside, men adressen
er sevenmovie.com.

--
»Alcohol as a superpower. Well, that is an interesting take.«

Fra : Per

Dato : 16-01-07 12:56

"Peter" <psx_cd_2000@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> version med danske undertekster. Uden held.
> Måske er der een af jer der ved hvor man kan købe den online - som sagt -

Bemærk at den danske special udgave har dårlig billedkvalitet i forhold til
den amerikanske: http://dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=182