Lindsay Lohan har drukket sin lever op
Fra : Jesper

Dato : 13-01-07 09:16

Bemærkelsesværdigt når man tager i betragting at hun ikke engang er
fyldt 21 år, som er den lovligt drikkealder i USA.

http://vip.tv2.dk/article.php/id-5816698.html
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Michael

Dato : 13-01-07 12:23

Jesper skrev:

>Bemærkelsesværdigt når man tager i betragting at hun ikke engang er
>fyldt 21 år, som er den lovligt drikkealder i USA.
>
>http://vip.tv2.dk/article.php/id-5816698.html

Så er spørgsmålet, er aldersgrænsen 21 år i alle stater. Eller er det
som med alle andre love i USA, nemlig at der ingen fælles lovgivning
er?

Ikke engang "legal age" for sex kan de finde ud af :)
http://www.avert.org/aofconsent.htm

--
/signature offline

Fra : Jesper

Dato : 13-01-07 12:41

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> [...]
> er?
>
> Ikke engang "legal age" for sex kan de finde ud af :)

Der er en føderal lov fra 1984 som kræver en lovlig drikkealder på
mindst 21 år i alle delstater:
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Minimum_Drinking_Age_Act

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-01-07 12:36

Michael wrote:

> Så er spørgsmålet, er aldersgrænsen 21 år i alle stater. Eller er
> det som med alle andre love i USA, nemlig at der ingen fælles
> lovgivning er?

Principielt er det et state anliggende, men de har et (meget) kraftigt
økonomisk incitament til at sætte aldersgrænsen til 21 år
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Minimum_Drinking_Age_Act

--
Jesper Lund

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-01-07 09:26

> Principielt er det et state anliggende, men de har et (meget) kraftigt
> økonomisk incitament til at sætte aldersgrænsen til 21 år
> http://en.wikipedia.org/wiki/National_Minimum_Drinking_Age_Act

Hvorfor økonomisk?

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-01-07 12:40

Mark Thomas Gazel wrote:

> Hvorfor økonomisk?

Betingelse for bloktilskud.

--
Jesper Lund

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 11:45

Man må da håbe at det bare er en opdigtet VIP historie, for ellers lyder det
da ikke rart...

Fra : Kim2000

Dato : 14-01-07 11:52

> Bemærkelsesværdigt når man tager i betragting at hun ikke engang er
> fyldt 21 år, som er den lovligt drikkealder i USA.
>
> http://vip.tv2.dk/article.php/id-5816698.html

Det er også bemærkelsesværdigt at man kan blive "stjerne" fordi man er med i
een film og ellers løber rundt og skaber sig som en tosse.... Lohan er glemt
om 2 år, hun vil blot blive endnu en af de afdankede "stjerner" der havde
det hele og smed det hele væk. Sørgeligt.
mvh
Kim

Fra : Michael

Dato : 14-01-07 15:58

Kim2000 skrev:

> [...]
>om 2 år, hun vil blot blive endnu en af de afdankede "stjerner" der havde
>det hele og smed det hele væk. Sørgeligt.

Een film?
http://imdb.com/name/nm0517820/
Men ellers er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Hvis hun bliver ved
på samme måde er hun ude inden hun kan bunde den næste flaske :)

--
/signature offline

Fra : Max

Dato : 14-01-07 12:12

Hej Jesper

> fyldt 21 år, som er den lovligt drikkealder i USA.

Ja for at købe og/eller offentlig besidelse af alkohol, de fleste
stater har ingen regler om hvornår man må drikke alkohol.

--
Mvh Max

Fra : Per Hansen

Dato : 15-01-07 13:27

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> mentioned this

> Hej Jesper

> Ja for at købe og/eller offentlig besidelse af alkohol, de fleste
> stater har ingen regler om hvornår man må drikke alkohol.

Men dem der så har regler for det behandler så ungerne som voksne
kriminelle for at skræmme dem godt og grundigt.
Lønnen for det plejer som regel at være bootcamp eller fjernelse af
affald langs landeveje og highways iført orange fangedragt, så at
alle kan se at her går en lov overtræder.

--
Per Hansen

Fra : Kim2000

Dato : 15-01-07 16:29

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> affald langs landeveje og highways iført orange fangedragt, så at
> alle kan se at her går en lov overtræder.

Det er da også mere rimeligt, på den måde får den rige samme straf som den
fattige. Boy George måtte pænt rive blade i en park, også selvom man er god
for millioner.
mvh
Kim

Fra : Per Hansen

Dato : 16-01-07 13:19

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> mentioned this

> [...]
>>
> Det er da også mere rimeligt, på den måde får den rige samme straf som
> den fattige. Boy George måtte pænt rive blade i en park, også selvom

En idé der sagtens kunne bruges her hjemme også over for de unge lov
overtrædere. Sikke hvor ren vores natur pludselig ville blive.

--
Per Hansen

Fra : Max

Dato : 16-01-07 17:17

Hej Per

> En idé der sagtens kunne bruges her hjemme også over for de unge lov
> overtrædere. Sikke hvor ren vores natur pludselig ville blive.

Vi kunne jo så starte med at putte dem i spjældet der laver svineriet.

--
Mvh Max