Gåde
Fra : Mr. D

Dato : 11-01-07 15:43

.... I hvilken scifi film optræder rumskibet C.P.P. Potkustart?

simon

Fra : Holst

Dato : 11-01-07 16:05

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wreck

Fra : Mr. D

Dato : 11-01-07 16:55

> http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wreck

Nope, det er ikke wikipedia ...

.... kender for øvrigt slet ikke den film

simon

Fra : Max

Dato : 11-01-07 17:13

Hej

> ... kender for øvrigt slet ikke den film

Filmen hedder Star Wreck

--
Mvh Max

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-01-07 20:10

Max wrote:
> Hej

> Filmen hedder Star Wreck

lol

Fra : Michael

Dato : 11-01-07 23:16

Max skrev:

>Hej

>Filmen hedder Star Wreck

Ser ud til at Mr. D ikke engang kender svaret på sin egen gåde :)

--
/signature offline

Fra : Holst

Dato : 12-01-07 00:34

Michael wrote:

> Ser ud til at Mr. D ikke engang kender svaret på sin egen gåde :)

Og så er det end ikke en gåde. Det er bare et spørgsmål.

Fra : Mr. D

Dato : 12-01-07 09:01

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Ser ud til at Mr. D ikke engang kender svaret på sin egen gåde :)

Ja, det ku' jo være

Nå men nok om det. Some is beard, and some s'not, som de siger ovre i
staterne.

Mit egentlige spørgsmål i forhold til filmen er dette: Jeg har set den på
DVD til salg i butikkerne, men var det ikke den, der på et tidspunkt lå til
fri afbenyttelse på nettet? Eller tager jeg fejl af den og så den Panic
Struck producerede "Revelations"?

Mr. D
simon

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-01-07 09:23

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:

> Mit egentlige spørgsmål i forhold til filmen er dette: Jeg har set den på
> DVD til salg i butikkerne, men var det ikke den, der på et tidspunkt lå til
> fri afbenyttelse på nettet?

Det gør den skam stadig.

Den er ikke særlig fantastisk, imho, men dens parodi på Captain
Sheridan er ret god.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Mr. D

Dato : 12-01-07 23:46

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:
>
> Det gør den skam stadig.

Ved du hvor?

> Den er ikke særlig fantastisk, imho, men dens parodi på Captain
> Sheridan er ret god.

Nej, måske ikke. Men var det betagende ved den ikke, at den var finsk og
halvamateurish? At det rent faktisk var blevet muligt at lave den slags
effekter på et finsk budget?

.... og jeg syntes også den var bedre end Revelations, så vidt jeg husker

simon

Fra : Kim2000

Dato : 13-01-07 00:06

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> effekter på et finsk budget?
>
> ... og jeg syntes også den var bedre end Revelations, så vidt jeg husker

Den er bedre end Iceplanet, der er lavet af prof. folk i Hollywood og ment
helt alvorligt. Man sider og krummer tæer det meste af tiden, mens man
kæmper for at finde hoved og hale i handlingen (det er som at se Ringenes
Herres extend edition kogt ned på 80 minutter og altså uden godt skuespil og
en god historie eller gode effekter).

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-01-07 00:43

> Ved du hvor?

Arj, kom nu, Simon! Første link på en google søgning efter "Star
Wreck" giver svaret.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Mr. D

Dato : 13-01-07 11:47

> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:
>
> Arj, kom nu, Simon! Første link på en google søgning efter "Star
> Wreck" giver svaret.

Sorry, jeg er ved at blive gammel.

simon