Elvira Madigan. Hvor?
Fra : jim

Dato : 09-01-07 09:42

Elvira Madigan.

Er den kommet på dvd, eller kan man få fingre i den på anden vis?

/jim

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-01-07 16:18

"konstman" skrev blandt andet:

> Laserdisken har et stort udvalg - og alt for høje priser!

Enig.

> Portofrie steder:

> http://www13.cd-wow.dk/detail_results_2.php?product_code=19355&subcat=region2

Har du erfaringer med dette foretagende? Er porto og lign. ikke lagt ind i
varens pris i stedet for separat beregning?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : konstman

Dato : 15-01-07 12:59

Med europæíske (R2) udgivelser plejer play.com at være billigst.
Ofte samme nettopris eller billigere end amazon.co.uk eller andre
engelske sites - men så er der bare portoen til forskel. MEN play.com
sender fra Jersey, der godt nok er EU-område men er toldfri zone, så
der lægges moms på, HVIS toldvæsenet fanger den OG den er over
bagatelgrænsen på 10 €. Det er kun sket meget sjældent for mig.
Vist to gange af over 100 forsendelser. De sender hver enhed for sig,
så man kan sagtens købe flere billige...

http://www13.cd-wow.com/index.php?affid=15560

....har en rabat på 1 £ på DVD'er ved at bruge ovensående link. De
har også en del danske titler, fx fandt jeg "Livsens ondskab"
suverænt billigst hos dem.

PÃ¥ amerikanske R1-titler er danske www.axelmusic.dk oftest billigst.
De sender fra England/Tyskland og derfor er der IKKE told og moms på
deres varer. De har en ret billig porto...

mvh

Jan K