Saw lll - nogen der har set den ?
Fra : Peter Heide

Dato : 08-01-07 04:15

Kunne godt tænke mig at vide om den er lige så elendig
som 2'eren ? eller måske endda bedere end den første ?

Fra : Brian P

Dato : 08-01-07 15:16

Peter Heide skrev:
> Kunne godt tænke mig at vide om den er lige så elendig
> som 2'eren ? eller måske endda bedere end den første ?

Nu syntes jeg ikke at 2eren var elendig, men 3eren er i hvert tilfælde
hverken bedre end etteren eller toeren! Samtlige af treerens "ofre"
kunne være kloner af Jack Bauers datter fra 24 timer, historien er
overlæsset, usammenhængende og effektjagende på en knogleknusende
irriterende måde. Der kalkuleres tydeligvis med at tilskueren kigger
væk mindst 11% af tiden, men det er desværre ikke timet med
plothullerne.

Fra : ks

Dato : 08-01-07 19:27

uanset hvad!!!
så skal den ses!!!!

mvh
Kenneth

Fra : Peter T.

Dato : 09-01-07 01:08

Brian P udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> irriterende måde. Der kalkuleres tydeligvis med at tilskueren kigger
> væk mindst 11% af tiden, men det er desværre ikke timet med

SUPER! Den skal jeg se!! :D

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Peter Heide

Dato : 09-01-07 01:41

[...]

tak. den er nok info til at jeg dropper den . de er virkelig ikke
særlige gode de film i saw-serien.

Fra : Zeki

Dato : 09-01-07 07:31

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne godt tænke mig at vide om den er lige så elendig
> som 2'eren ? eller måske endda bedere end den første ?

Det er uden tvivl den mest blodigste og "klammeste" af de tre. Jeg tror kun
at jeg har set to-tre film i mut liv som decideret har givet mig
brækfornemmelser - dette er én af dem.

Plotmæssigt når den ikke 1'eren, men den er bedre end 2'eren synes jeg. Godt
skruet sammen endnu engang.

Mvh
Zeki

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-01-07 18:34

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> [...]
> brækfornemmelser - dette er én af dem.
>
> Plotmæssigt når den ikke 1'eren, men den er bedre end 2'eren synes jeg.

Den er ulækker...

Mvh. Martin

Fra : Jesper

Dato : 15-01-07 00:11

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Kunne godt tænke mig at vide om den er lige så elendig
> som 2'eren ? eller måske endda bedere end den første ?

Fed film, men nu syntes jeg også at 2'eren var fed. Jigsaws 'house of
pain' er tilbage og der er især én scene hvor der virkeligt knuses
knogler som er effektiv, lidt åben hjernekirugi med boremaskine og
rundsav. Den er ligesågod som toeren. 1'eren er fortsat nummer et. En
must see for splatterfilmfans.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.