Battlestar Galactica
Fra : Mr. D

Dato : 07-01-07 22:16

Hvordan går det med den serie? Hvilken kanal er det, den kører på? Er den
stoppet midt i sæson 3, eller er jeg helt misinformeret?

simon

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-01-07 22:24

Mr. D skrev:
> Hvordan går det med den serie? Hvilken kanal er det, den kører på? Er den
> stoppet midt i sæson 3, eller er jeg helt misinformeret?

Den er vist lige startet (idag?) på SbsnNet.
I dens hjemland har der lige været jule pause, men sæson 3 fortsætter
snart igen:
http://www.tv.com/battlestar-galactica-2003/show/23557/episode_listings.html?season=3&tag=nav_bar;3

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : PerX ...

Dato : 12-01-07 13:48

In article <45a162bc$0$13991$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, s-
griis@post5DELETE.tele.dk says...
> Hvordan går det med den serie? Hvilken kanal er det, den kører på? Er den
> stoppet midt i sæson 3, eller er jeg helt misinformeret?

Den er ikke canclet endnu, men den er faldet i seertal (folk er
formentlig blevet deprimeret og har begået selvmord ;) og flyttet til en
anden dag - hvilket ofte er forspil til at en serie stoppes.

Fra : Kim2000

Dato : 12-01-07 14:52

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> formentlig blevet deprimeret og har begået selvmord ;) og flyttet til en
> anden dag - hvilket ofte er forspil til at en serie stoppes.

De første 3 afsnit af sæson 3 var godt nok også ringe.

spoiler

Men straks efter flugten fra New Capibra stiger kvaliteten til det som vi så
i de første to sæsoner. Det var godt nok da også til at få spat af at se
Starbuck være så følsom og helt anderledes end det man burde forvente af
hende.

mvh
Kim

Fra : Mr. D

Dato : 12-01-07 15:07

> spoiler

endnu merespoiler!

> [...]
> så i de første to sæsoner. Det var godt nok da også til at få spat af at
> se Starbuck være så følsom og helt anderledes end det man burde forvente

I det hele taget gik der lidt for meget Lost og Robinson i den på den
planet. Jeg må ellers sige, at jeg et eller andet sted i 2. sæson fik et
nært forhold til personerne - og det er jo det, der bærer sådan en serie
videre. Men det fik filmholdet totalt ødelagt ved at vælte både præmis og
karakterer. Der skal meget til at rette sådan en fadæse.

simon