Leder efter lister eller forhandlere
Fra : Mr. D

Dato : 06-01-07 22:03

Jeg er så småt begyndt at samle på ældre film, gerne jule- eller
julerelaterede film.

I den forbindelse faldt jeg f.eks. over denne liste:
http://home.nyc.rr.com/alweisel/cdnowchristmas.html

Ind imellem kan disse klassikere godt være dyre, men jeg ved, at der f.eks.
er en serie, der hedder "The Golden Collection" der består af billige
klassikere. Stort set alle forhandlere i butikker og på nettet har film i
denne serie, men ingen jeg har spurgt har kunnet give mig en oversigt over,
hvad der er udgivet i serien.

Er der nogen der ved, hvor man evt. kunne se en samlet liste?

Lige nu søger jeg:

The Bishop's Wife (1947)
Meet Me in St. Louis (1944)
Remember the Night (1940)
Holiday Inn (1942)

simon

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-01-07 23:44

Mr. D wrote:

Jeg har fundet denne liste. Det er godt nok nogle halvpebrede priser
de holder sig. Som du kan se er der yderligere lister over julefilm
ude til højre på skærmen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mr. D

Dato : 06-01-07 23:58

> Mr. D wrote:
>
> Jeg har fundet denne liste. Det er godt nok nogle halvpebrede priser de
> holder sig. Som du kan se er der yderligere lister over julefilm ude til
> højre på skærmen.

Hi Tove

Hvilken liste?

simon

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-01-07 13:10

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-01-07 13:17

Mr. D wrote:

> Hi Tove
>
> Hvilken liste?
>
> simon

Hej igen Simon.

LOL Ja det må du da nok sige. Undskyld den smuttede i farten. Der er
faktisk 2 links:

http://www.cduniverse.com/search/xx/movie/category2/747/a/Christmas.htm

http://www.amazon.com/Classic-Christmas-Movies-On-DVD-For-Every-Collection/lm/3NHZJBN2K5ONS

Det er måske danske forhandlere du søger, de er jo deværre i mindretal
på nettet ?

P.S. Undskyld dobbeltpostningen, jeg skulle vist være blevet i sengen
idag.