Meet me in St. Louis
Fra : Mr. D

Dato : 06-01-07 21:56

I en anden tråd mente en, at der var nogle gode julescener i denne gamle
film. Hvis det er rigtigt, kunne jeg godt tænke mig den, men kan ikke
rigtigt finde den til billige penge. Det bedste jeg kan komme med er (i R2)

149,00 men med svensk forside
http://www.cdon.com/main.phtml?nav=1124&nav_genre=1124&navroot=903&page=shop

149,00
http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=14890

149,00 for dobbeltbox inkl. Astar is born - altså det bedste jeg kan finde
http://www.dvdcity.dk/?51O49XO4934XO493136313139392

Hov ... 99,00
http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=9121621268058

.... nogen, der kan gøre det bedre?

simon

Fra : Mr. D

Dato : 06-01-07 23:38

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
>I en anden tråd mente en, at der var nogle gode julescener i denne gamle
>film. Hvis det er rigtigt, kunne jeg godt tænke mig den, men kan ikke
>rigtigt finde den til billige penge. Det bedste jeg kan komme med er (i R2)

Wow!Fandt den til 49,95 hos www.alt-i-film.dk men dem kender jeg ikke

http://www.alt-i-film.dk/visvare.asp?id=3165

.... er der nogen, der har prøvet at handle med dem?

simon

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 07-01-07 11:03

Scripsit Mr. D:

> Wow!Fandt den til 49,95 hos www.alt-i-film.dk men dem kender jeg
> ikke
>
> http://www.alt-i-film.dk/visvare.asp?id=3165
>
> ... er der nogen, der har prøvet at handle med dem?

Det lader til at være en enkeltmandsvirksomhed, som også handler med
skindtøj og dannebrogsflag. Hvis det er for underligt, så skulle
TPmusik have den til 99,-

Jeg ved godt, at du bor i Vest-Danmark, men der er da én TP i Århus.

Lars Erik Bryld

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-01-07 19:43

Lars Erik Bryld skrev bl.a.:

> Jeg ved godt, at du bor i Vest-Danmark, men der er da én TP i Århus.

Ja, og hos dem står filmene altid i regulær alfabetisk orden - i modsætning
til hos Stereo Studio på Strøget og i Bruuns Gylleri. Dér står skiverne
under titlens rigtige *begyndelses*bogstav (som regel), men derefter i
amerikansk orden = allesammen forrest. Da jeg forleden ledte efter "Crash",
fandt jeg dem imellem "Contact" og "Cat People".

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk