HD-DVD udgivelser med dansk tekst?
Fra : Per

Dato : 05-01-07 18:30

Er der nogen der ved hvor man kan se en oversigt over HD-DVD udgivelser,
hvor der står om der er dansk tekst på?

Fra : Mona og Kim

Dato : 05-01-07 22:39

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan se en oversigt over HD-DVD udgivelser,
> hvor der står om der er dansk tekst på?

Her er da nogle få stk

http://www.axelmusic.dk/list?offset=&advsearch=1&format=39&orderby=WholesaleLager%20desc,OprettetDato%20asc,Titel®ion=2&hitsprpage=35

Kim

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-01-07 12:32

Mona og Kim wrote:
> "Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Der er ikke garanti for dansk tekst på dem

Fx Btaman Begins:
REGION BILLEDFORMAT UNDERTEKSTER LYDFORMAT CENSUR
R2 Ukendt - Se evt. bagside scan

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : Per

Dato : 06-01-07 20:04

> Der er ikke garanti for dansk tekst på dem
>
> Fx Btaman Begins:
> REGION BILLEDFORMAT UNDERTEKSTER LYDFORMAT CENSUR
> R2 Ukendt - Se evt. bagside scan

Nej mange af dem der er listet er uden dansk tekst.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-01-07 21:18

> Nej mange af dem der er listet er uden dansk tekst.

Faktisk kunne jeg kun finde 3 med dansk tekst ( ;-(

Fra : Per

Dato : 07-01-07 10:11

> Faktisk kunne jeg kun finde 3 med dansk tekst ( ;-(
>
> --

Ja, Universal udgiver R2 med dansk tekst.

Fra : Mona og Kim

Dato : 07-01-07 16:57

"Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke garanti for dansk tekst på dem
>
> Fx Btaman Begins:
> REGION BILLEDFORMAT UNDERTEKSTER LYDFORMAT CENSUR
> [...]

Nej.
Ok jeg skulle nok have skrevet at dem med dannebro ud for er med dansk
tekst.

Kim

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-01-07 16:00

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan se en oversigt over HD-DVD udgivelser,
> hvor der står om der er dansk tekst på?

Jeg ved det ikke er til meget hjælp lige nu, men når det interaktive kommer
i fulde omdrejninger (eks. internetadgang via filmen) vil man formentlig
kunne downloade dk tekst.