Komedie TV serie "Hjerteafdelingen"
Fra : T.A.

Dato : 03-01-07 14:06

Hej NG

Jeg leder efter alle afsnit af en "gammel" dansk komedie TV serie der hedder
"Hjerteafdelingen".

Jeg har efterhånden ledt overalt og stadig intet held. Er der nogle herinde
der eventuelt har optaget afsnittene og ønsker
at sælge dem - eller blot kender nogle som kender nogle osv. som ligger inde
med serien?

Jeg håber der findes en eller flere derude der kan hjælpe mig.

Takker på forhånd

Hilsen
Thajs

Fra : Jubii

Dato : 03-01-07 17:02

On Wed, 3 Jan 2007 14:05:31 +0100, "T.A." <SV650S@Aspeklint.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>Hej NG
>
>Jeg leder efter alle afsnit af en "gammel" dansk komedie TV serie der hedder
>"Hjerteafdelingen".

Spørg i tv gruppen

> [...]
>der eventuelt har optaget afsnittene og ønsker
>at sælge dem - eller blot kender nogle som kender nogle osv. som ligger inde

Læs ophavsrets loven, og du ser dit forslag er forbudt.

>Jeg håber der findes en eller flere derude der kan hjælpe mig.

De hjælper sikkert gerne i tv gruppen.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-01-07 17:19

Jubii wrote:
> [...]
> in dk.kultur.film

> Spørg i tv gruppen

> Læs ophavsrets loven, og du ser dit forslag er forbudt.

Kære Jubii. Bliver du aldrig træt af at gylpe mavesurt vrøvl ud på usenet?

Per V.

--
It's hard to be a nissemand.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-01-07 20:31

Per Vadmand skrev:

> Kære Jubii. Bliver du aldrig træt af at gylpe mavesurt vrøvl ud på
> usenet?

Jubiis to pointer er måske nok mavesure, men de er ikke vrøvl.

En ny bruger skal selvfølgelig ikke overfaldes, og enkelte svipsere er
ikke noget problem. Men nu har spørgsmålet om diskussion af tv-serier
været oppe flere gange i den sidste måneds tid, så for den generelle
debats skyld vil jeg da sige, at jeg synes, det er bedst, hvis vi kan
opretholde den udmærkede deling mellem tv-gruppen og filmgruppen, som
gruppernes nedskrevne regler skitserer. Man må gerne inddrage tv i
diskussioner, der tager udgangspunkt i spillefilm, men nye tråde, der
kun handler om tv-serier, bør sendes til den udmærkede tv-gruppe. Det
har andre da også accepteret, så lad være med at kæmpe mod vejrmøller.

Jeg kan desværre heller ikke hjælpe med det oprindelige spørgsmål, og
det er da meget muligt, at der er bedre chance for et brugbart svar i
tv-gruppen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk