Søger denne Robin Hood film på dvd
Fra : Malene Hald

Dato : 01-01-07 21:40

Er der nogen der ved om denneRobin Hood film er udgivet på DVD?

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6302272858/imdb-button/

Mvh

Malene Hald

Fra : konstman

Dato : 02-01-07 09:42

Jo, den er udkommet, MEN

kun i "Disney Movie Club" i USA (Region 1) i juli 2006

http://www.ultimatedisney.com/storyofrobinhood.html

og brugtprisen ligger på knap 60 US$ hos Amazon.com (Marketplace).

http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000K6DHHM/ref=dp_olp_2/002-0624346-5032849

P.t. er den ikke udbudt på e-bay.

mvh
Jan Konstmann

Fra : Malene Hald

Dato : 10-01-07 21:39

Ouch, det ser lidt ud som nogle skod udgaver af den. Måske skulle jeg vente
og se lidt...

Malene