Timothy Olyphant erstatter Vin Diesel i Hi~
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 31-12-06 02:05

I hvert fald ifølge http://www.imdb.com/title/tt0465494/

Og ja det er ham, der spiller Seth Bullock i Deadwood, som nu har en chance
for at gøre dette projekt til en mulig succes.

Der krydses i hvert fald fingre her...

Fra : Trist

Dato : 31-12-06 18:39

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in

> I hvert fald ifølge http://www.imdb.com/title/tt0465494/
>
> Og ja det er ham, der spiller Seth Bullock i Deadwood, som nu har en
> chance for at gøre dette projekt til en mulig succes.
>
> Der krydses i hvert fald fingre her...

Den film bliver kun en succes, hvis Patrick Stewart får rollen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-12-06 18:46

Trist wrote:

> Den film bliver kun en succes, hvis Patrick Stewart får rollen.

Så skulle den vist have været indspillet for 40 år siden

Fra : Trist

Dato : 31-12-06 23:02

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in

> Så skulle den vist have været indspillet for 40 år siden

Hehe, det kan der være noget om.

Fra : Lasse Hansen

Dato : 01-01-07 13:54

>I hvert fald ifølge http://www.imdb.com/title/tt0465494/
>
> Og ja det er ham, der spiller Seth Bullock i Deadwood, som nu har en
> chance for at gøre dette projekt til en mulig succes.
>
> Der krydses i hvert fald fingre her...
Jeg krydser mere fingre for at Jason Statham får rollen.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 01-01-07 14:58

"Lasse Hansen" <in@vali.d> skrev i en meddelelse

> Jeg krydser mere fingre for at Jason Statham får rollen.

Det gør han definitivt ikke, men det er virkelig ærgeligt at det er pga. en
middelmådig film som Transporter...

Timothy har dog i mine øjne en chance for at gøre figuren interessant,
hvilket Vin Diesel på ingen måde havde.

Fra : Peter T.

Dato : 01-01-07 15:59

Sren Kjeldsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Timothy har dog i mine øjne en chance for at gøre figuren interessant,
> hvilket Vin Diesel på ingen måde havde.

Jeg har kun set to film med Vin Diesel og det er Pitch Black og Riddick.
Ud fra de to film synes jeg, at den mand er fremragende. Han er ikke en
eminent skuespiller, men han har en helt bestemt karisma, som har løftet
hans roller.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 01-01-07 16:12

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ud fra de to film synes jeg, at den mand er fremragende. Han er ikke en
> eminent skuespiller, men han har en helt bestemt karisma, som har løftet

Det er vist også de eneste film, jeg kan lide med ham... Men hans liste af
film indeholder mange på det samme lave niveau som xXx...

En anden ting er så at Hitman ikke er en pumpet Arnold-type, men en stille
og trænet lejemorder.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 01-01-07 16:15

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> en middelmådig film som Transporter...
>
> Timothy har dog i mine øjne en chance for at gøre figuren interessant,

Enig.. Vin Diesel er et fjols - ellers er hans roller det ihvertfald.

Vinnie Jones er da helt klart den eneste rigtige. Han ligner ham på en prik
og lader til at udtrykke samme personlighed som A47.

Mvh. Martin

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 01-01-07 17:32

Ja hvis man lige ligger inde med en stregkode scanner ;)

Bruger selv programmet fra collectorz og det er ganske ok

Thomas