I hvilken film ...
Fra : Mr. D

Dato : 30-12-06 22:10

.... synger Shirley Temple som lille pige sangen "That's what I want for
cristmas"?

Jeg er ikke sikker på, at sangen hedder det, men det er ihvertfald starten
på omkvædet.

simon

Fra : Lars Rindsig

Dato : 30-12-06 22:17

Mr. D skrev:
> ... synger Shirley Temple som lille pige sangen "That's what I want for
> cristmas"?

Stowaway. http://www.imdb.com/title/tt0028315/soundtrack

lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Mr. D

Dato : 30-12-06 22:20

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ... synger Shirley Temple som lille pige sangen "That's what I want for
> cristmas"?

cHristmas!

simon

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-12-06 22:22

On Sat, 30 Dec 2006 22:10:25 +0100, "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk>
wrote:

>Shirley Temple

Stowaway
http://www.uk.imdb.com/title/tt0028315/

Fra : Mr. D

Dato : 30-12-06 22:41

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sat, 30 Dec 2006 22:10:25 +0100, "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk>
> wrote:

> Stowaway
> http://www.uk.imdb.com/title/tt0028315/

Mange mange tak til jer begge. Hurtigt og præcist.

Det undrer mig at jeg aldrig har hørt om den film, men det er nok en mangel
i min opdragelse.

Så må jeg ud og se, om jeg kan få fat på den

simon