En overset perle
Fra : gb

Dato : 30-12-06 02:38

Hvis man er til film a la Saving Private Ryan:

http://www.imdb.com/title/tt0373283/

--
GB

Fra : Martin T.

Dato : 30-12-06 04:36

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> Hvis man er til film a la Saving Private Ryan:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0373283/

Nu vil jeg ikke kaste mig over dig og det kan da godt være det er måden at
gøre tingene på.. men. Kan man ikke skrive navnet på filmen så man slipper
for at kigge forbi Imdb ?
Nu er det lige dit indlæg, men jeg har set det mange gange efterhånden..

Det kan også være jeg er belvet gammel

Mvh
Martin T.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 30-12-06 07:53

"Martin T." <ThodeREMOVE@besked.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at kigge forbi Imdb ?
> Nu er det lige dit indlæg, men jeg har set det mange gange efterhånden..

Nej du er ikke gammel, jeg er enig med dig, tit "gider" jeg ikke følge
linkene, og finder aldrig ud af hvad tråden handlede om så.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 30-12-06 13:35

Scripsit Brian, Rikke og Kristian:

> Nej du er ikke gammel, jeg er enig med dig, tit "gider" jeg ikke
> følge linkene, og finder aldrig ud af hvad tråden handlede om så.

Jeg griber også gerne chancen for at brokke med, og siden vi er ved
det, så har der på det seneste været en del anbefalings-tråde, som har
udmærket sig ved at være aldeles argumentforladte. Der har været tale
om helt bevidstløse opremsninger af film, som posteren fandt gode, men
ikke antydning af forklaring på, hvad der var det gode ved dem.

Denne tråd var dog så oplysende om, at man (måske) ville kunne lide
filmen, hvis man kunne lide "Saving Private Ryan".

Lars Erik Bryld

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-12-06 11:51

On Sat, 30 Dec 2006 04:36:07 +0100, "Martin T." <ThodeREMOVE@besked.com>
wrote:

> [...]
>for at kigge forbi Imdb ?
>Nu er det lige dit indlæg, men jeg har set det mange gange efterhånden..

Sanits and soldiers
At sammenligne den med SPR synes måske nok er en tilsnigelse, men det er
rigtig god film. Det gjorde mere instryk på mig end SPR.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 30-12-06 21:35

> Sanits and soldiers
> At sammenligne den med SPR synes måske nok er en tilsnigelse, men det er
> rigtig god film. Det gjorde mere instryk på mig end SPR.

Nej der er nok ikke mange der kan komme helt på højde med SPR.
Jeg har aldrig hørt om S&S, men den ser da ganske interesant ud og Play har
den på tilbud til £4.99 så jeg tror da lige jeg snupper mig et eksemplar.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : gb

Dato : 30-12-06 12:32

"Martin T." <ThodeREMOVE@besked.com> wrote in

> Nu vil jeg ikke kaste mig over dig og det kan da godt være det er
> måden at gøre tingene på.. men. Kan man ikke skrive navnet på
> filmen så man slipper for at kigge forbi Imdb ?

OK, det gør jeg så fremover. Jeg tænkte ikke lige over at det kunne
være et problem.

--
GB

Fra : PerX ...

Dato : 03-01-07 20:01

In article <4595dea7$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ThodeREMOVE@besked.com says...

> [...]
> for at kigge forbi Imdb ?
> Nu er det lige dit indlæg, men jeg har set det mange gange efterhånden..

Klar der skal vises hensyn til dem 56k modem'er *g*

Fra : Per

Dato : 03-01-07 20:58

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> Hvis man er til film a la Saving Private Ryan:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0373283/
>
> --
> GB

Forsøgte at se den i går, men måtte opgive. Godt nok var jeg træt, men den
var sgu for kedelig.

Fra : gb

Dato : 04-01-07 00:51

"Per" <no@tak.dk> wrote in

> Forsøgte at se den i går, men måtte opgive. Godt nok var jeg træt,
> men den var sgu for kedelig.

Som gammel saniteter i Forsvaret er den det rene guf.

--
GB