Hannibal risning - trailer
Fra : Morten Bowman

Dato : 29-12-06 19:50

http://tinyurl.com/yl8p67

Mange har nok forbehold for denne film og bogen har da også fået hug i US.
Den sidste film fik også hug, mens jeg personligt er vild med den. Så jeg
glæder mig til denne og til at se hvordan Hannibal blev syg i hovedet.

Fra : Per

Dato : 29-12-06 23:41

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
> [...]
> Den sidste film fik også hug, mens jeg personligt er vild med den. Så jeg
> glæder mig til denne og til at se hvordan Hannibal blev syg i hovedet.

Uha den ser dårlig ud. Ser ud til den er reduceret til en gemen gyser på
linie med alle de andre ligegyldige i samme chanre.

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-12-06 11:53

On Fri, 29 Dec 2006 23:40:45 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

>Uha den ser dårlig ud. Ser ud til den er reduceret til en gemen gyser på
>linie med alle de andre ligegyldige i samme chanre.

Jeg er heldigvis ligeglad, jeg skal bare se den. Jeg synes at meget af
stemningen fra forrige film er bevaret. Det kan jo ikke blive samme slags
film. Jeg bevarer håbet om en god film, omend den nok ikke er fantastisk.

Fra : MFN

Dato : 30-12-06 22:39

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg er heldigvis ligeglad, jeg skal bare se den. Jeg synes at meget af
> stemningen fra forrige film er bevaret. Det kan jo ikke blive samme slags
> film. Jeg bevarer håbet om en god film, omend den nok ikke er fantastisk.

Uha den skal jeg helt sikkert se. Jeg er fuldstændig vild med Lecter
universet, bare ærgeligt man ikke ser Hopkins i rollen, men der er vel
grænser for hvad man kan med sminke.