Oh! My mermaid zombie på Zulu i aften
Fra : Peter T.

Dato : 27-12-06 23:48

Jeg er lidt asian movie-freak, men ved godt at der kan være langt imellem
perlerne. Men japanske "Oh! My mermaid zombie" bliver sendt kl 2:20 i nat
på zulu.

Kan den anbefales eller kan jeg roligt lægge mig til at sove?

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Peter T.

Dato : 28-12-06 10:52

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan den anbefales eller kan jeg roligt lægge mig til at sove?

Jeg holdte til 20 minutter, da der var lidt for meget lagkagekomik over
den. Og Richard Attenboroughs naturudsendelse på animal planet var mere
seværdig. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 30-12-06 21:40

> Jeg holdte til 20 minutter, da der var lidt for meget lagkagekomik over
> den. Og Richard Attenboroughs naturudsendelse på animal planet var mere
> seværdig. :)

Havde jeg set din tråd lidt tideligere kunne jeg godt have advaret dig.

Jeg så den sidste gang Zulu viste den og selv om jeg ellers sagtens kan more
mig over dårlige b-film, så fik jeg intet ud af Zombie Mermaid.

Hvis den ikke ligger på toppen så rangerer den ihvertfald meget højt på
listen over ringeste film jeg fik set i 2006.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com