IMDB spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 27-12-06 12:20

Hejsa

Jeg kan huske en film jeg så for noget tid siden. Jeg har
glemt titlen, men jeg kan huske at Elisabeth Shue og
Val Kilmer var med i den...

Er der på IMDB mulighed for at søge på 2 navne, så
den viser den (eller de) film, begge skuespillere er med
i...?

Mvh. Thomas

Fra : Klaus Thøstesen

Dato : 27-12-06 12:27

> Er der på IMDB mulighed for at søge på 2 navne, så
> den viser den (eller de) film, begge skuespillere er med
> i...?

Ja, det kan man:
http://www.imdb.com/name-search

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-12-06 12:29

Thomas wrote:
> Hejsa
>
> Jeg kan huske en film jeg så for noget tid siden. Jeg har
> glemt titlen, men jeg kan huske at Elisabeth Shue og
> Val Kilmer var med i den...

Filmen er The Saint

> Er der på IMDB mulighed for at søge på 2 navne, så
> den viser den (eller de) film, begge skuespillere er med
> i...?

Ja det kan man, Først søger du på den ene og i bunden af hver
skuespillers side kan du søge på: "Find where XXXXXXX is credited
alongside another name"

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-12-06 12:35

Lars Hoffmann wrote:

> Filmen er The Saint

Det ville også være mit gæt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per

Dato : 27-12-06 13:35

> Det ville også være mit gæt.
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org

Godt med noget brugbart info ;P

Fra : Holst

Dato : 27-12-06 12:39

Lars Hoffmann wrote:

> Ja det kan man, Først søger du på den ene og i bunden af hver
> skuespillers side kan du søge på: "Find where XXXXXXX is credited
> alongside another name"

Sikke mange måder. Jeg har altid brugt deres power search, men der er
åbenbart to andre måder. Man lærer jo noget nyt hver dag.

Fra : Holst

Dato : 27-12-06 12:30

Thomas wrote:

> [...]
> Val Kilmer var med i den...
>
> Er der på IMDB mulighed for at søge på 2 navne, så
> den viser den (eller de) film, begge skuespillere er med

Ja, brug deres power search.

Film, du søger, er http://us.imdb.com/title/tt0120053/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-12-06 12:28

Thomas wrote:

> [...]
> Val Kilmer var med i den...
>
> Er der på IMDB mulighed for at søge på 2 navne, så
> den viser den (eller de) film, begge skuespillere er med

Ja. Søg på den ene skuespillers navn. Nederst på siden får du så mulighed
for at taste endnu et navn ind og søge igen på film de begge er med i.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.