Spiderman 3 - trailer
Fra : Morten Bowman

Dato : 27-12-06 01:45

Fra : KO

Dato : 27-12-06 06:24

> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/spider-man_3/
> Ser fed ud!

Kom sku' næsten i bukserne. Ser rigtig godt ud, den trailer gør

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 27-12-06 23:35

KO skrev i en meddelelse...
> Kom sku' næsten i bukserne. Ser rigtig godt ud, den trailer gør

Så få for guds skyld aldrig fat i et Vågn Op!, hvis du har det på den måde

-- HEJ
....| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-12-06 11:00

Morten Bowman wrote:
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/spider-man_3/

uhada, den ser ud til at være i orden!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-12-06 11:39
Fra : Morten Bowman

Dato : 27-12-06 18:37

On 27 Dec 2006 02:39:21 -0800, "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com>
wrote:

>Nu vi er ved superhelte trailere:
>http://www.apple.com/trailers/fox/fantasticfourriseofthesilversurfer/hd/

Ja sådan lidt T1000 i surfmode. Ser også ret god ud:-9

Fra : Klaus G.

Dato : 27-12-06 22:30

> Ja sådan lidt T1000 i surfmode. Ser også ret god ud:-9
En overclocked T1000 ja ;)

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per

Dato : 28-12-06 10:51

> Nu vi er ved superhelte trailere:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantasticfourriseofthesilversurfer/hd/

Ja den ser da meget mere lovende ud! Hvad går ham surferen ud på?

Fra : Morten Bowman

Dato : 28-12-06 12:07

On Thu, 28 Dec 2006 10:50:30 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Ja den ser da meget mere lovende ud! Hvad går ham surferen ud på?

Det er fra traileren til de nye 'De fantastiske 4'

Fra : Per

Dato : 28-12-06 23:15

> Det er fra traileren til de nye 'De fantastiske 4'

eh ja, jeg har set traileren, men hvad er historien bag ham surferen. Kender
ham ikke fra tegneserien.

Fra : Morten Bowman

Dato : 29-12-06 00:15

On Thu, 28 Dec 2006 23:14:32 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>eh ja, jeg har set traileren, men hvad er historien bag ham surferen. Kender
>ham ikke fra tegneserien.

Fra Wiki:
The Surfer was originally Norrin Radd, a young astronomer of the planet
Zenn-La. He agreed to serve as herald to the entity with god-like powers,
Galactus, in order to save Zenn-La from the world devourer's insatiable
hunger. Granted enormous cosmic powers (the Power Cosmic), a silvery
appearance and a surfboard-like vehicle — all of which were modeled after a
childhood fantasy of Radd — the Silver Surfer roamed the cosmos, searching
for new planets for Galactus to consume.

i det nye eventyr ankommer han til Jorden for at forberede dens undergang,

Fra : Per

Dato : 29-12-06 23:42

> [...]
> for new planets for Galactus to consume.
>
> i det nye eventyr ankommer han til Jorden for at forberede dens undergang,

arh nice, betyder det vi ser Galactus også mon? Eller først i den næste.

Fra : Per

Dato : 28-12-06 10:50

Ikke specielt nej. Jeg syntes ikke Spider-Man filmene har været specielt
gode. Og det ser ud til at de stadig ikke har fattet hvor kunstig CGI
udgaven af ham ser ud!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-12-06 19:38

Per ha escrito:

> arh nice, betyder det vi ser Galactus også mon? Eller først i den næste.

Galactus skulle ogsaa vaere med i denne.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann