"Lad os være"
Fra : Kell Petersen

Dato : 25-12-06 15:02

Nogen som ved hvor man kan få denne film ,, den er vist fra starten af
80érne eller slutningen af 70érne
vhs eller DVD

Fra : konstman

Dato : 27-12-06 13:49

"La' os være" (fra 1975) er IKKE udkommet på hverken VHS eller DVD.

http://dnfx.dfi.dk/pls/dnf/pwt.page_setup?p_pagename=dnffuldvis&p_parmlist=filmid=179

------

lille tip: apostrof (som i La' ) skrives med tegnet der ligger på
samme tast som * - altså en lodret streg - ikke en skrå, der er en
"accent", der fx bruges til "dér" - og drejet den anden vej fx Turèll
- det er derfor den ikke flytter sig, når man skriver den næste tast
(først accent, så (her): "e".) Nej, jeg er ikke dansklærer men
gammel DTP'er. En trøst: samme typografiske fejl laves af cirka 9 ud
af 10 danskere - siger min undervisningserfaring mig.

------

med venlig hilsen

Jan