billig miniferie
Fra : marlene

Dato : 04-02-07 20:28

kan i anbefale en billig miniferie
for to voksne og tre børn fra 7-12 år
tænker på to nætter, men der er nok nødt til at være noget i nærheden i kan
se på.

det drejer sig om tors-fre-lør i vinterferien

malene

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-02-07 21:07

"marlene" <rin@nyk.dk> wrote in

> [...]
> i kan se på.
>
> det drejer sig om tors-fre-lør i vinterferien

Det bliver godtnok svært. I har alle odds imod jer. "3 børn",
"vinterferien" og "tors-lør" er ikke begreber der normalt er kompatible med
"billig".

Men mange danskere har ofte forsømt deres nærområde, så måske var det en
idé at tjekke jeres nabolag for interessante udflugtsmål?

Fra : acm

Dato : 04-02-07 21:25

Hamburg?

DSB har gode tilbud netop dertil.

Har selv undersøgt for tre personer med tre overnatninger, vi skulle give ca
1300 pr. person inkl. morgenmad og togrejsen fra Danmark. Det er for 3
sengsværelse. Dette er i påsken 07.

Hilsen Jacob

Fra : Holst

Dato : 04-02-07 21:50

Kent Oldhøj wrote:

> Det bliver godtnok svært. I har alle odds imod jer. "3 børn",
> "vinterferien" og "tors-lør" er ikke begreber der normalt er kompatible med
> "billig".

Harzen plejer at være et godt mål for billige miniferier. I hvert fald
når man ser annoncer om det.

Fra : marlene

Dato : 05-02-07 07:25

> Harzen plejer at være et godt mål for billige miniferier. I hvert fald når
> man ser annoncer om det.

ja, rigtig mange annoncer ser lovende ud. hvis man er familie på 2 eller
max med 2 børn
synes bare mange aktuelle steder pt. taler for ski, hvilke vi ikke har lyst
til.
harzen tror vi er godt i det sene forår.

Fra : marlene

Dato : 05-02-07 07:30

> Men mange danskere har ofte forsømt deres nærområde, så måske var det en
> idé at tjekke jeres nabolag for interessante udflugtsmål?

ja vi synes vi kender nærområdet, har ikke været rigtig ude af det i de 12
år har haft børn.
var desperat efter ferie sydpå, men der er 3 børn en udskrivning i sæsonen.
udover at det meste var udsolgt,
så nu vælger vi at passe job til midt på ugen og vil prøve at finde noget
med overnatning, i de sidste dage.
bare for at komme lidt væk.
men med tre børn er det ikke et helt almindeligt kroophold der skal til,
kan se årstiden er imod os.

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 05-02-07 13:53

> [...]
> med overnatning, i de sidste dage.
> bare for at komme lidt væk.
> men med tre børn er det ikke et helt almindeligt kroophold der skal til,
Så skulle du prøve at have 4. Fedt men dyrt. Suntours giver de vist bedste
rabatter til børnefamilier. Men kun til 3. Og så er vi lige pludselig 3
voksne og 3 børn. Kan godt forstå folk ikke gider få børn. Eller ihvertfald
kun to.

Jeg tror vi ender med en lille tur i et badeland her i DK eller
nordtyskland. Men jeg mangler lidt erfaring at trække på som du.

FOCs

Fra : marlene

Dato : 05-02-07 15:43

> Jeg tror vi ender med en lille tur i et badeland her i DK eller
> nordtyskland. Men jeg mangler lidt erfaring at trække på som du.
>
> FOCs
>
> netop badeland kan vi sige lidt om.
vi har brugt lalandia de sidste 11 år, altid på hverdage, der har de 4 dage
for 3 dages pris. det bliver billigt
i en seks pers. hytte. vi har det godt i deres hytter,
vi har prøvet vigsø bugt - lidt nord for mors, her finder vi hytterne
kedelige, men badelandet meget lille og rigtig hyggeligt,
måske for småt til størrere børn.
vi ville seriøst have taget til linstow resort ved rostock, FDM havde super
tilbud i vinterferien, men selvfølgelig udsolgt, de foreslog så
weisenhauser strand, det var bare ikke billigt - forkert periode.

malene

Fra : Bjarne

Dato : 06-02-07 13:05

marlene skrev:

> [...]
> tilbud i vinterferien, men selvfølgelig udsolgt, de foreslog så
> weisenhauser strand, det var bare ikke billigt - forkert periode.

Hvad med at forsøge at bestille selv på hotel Neptun i Szczecin og køre
dertil i bil?

Bjarne

Fra : marlene

Dato : 06-02-07 14:54

> Hvad med at forsøge at bestille selv på hotel Neptun i Szczecin og køre
> dertil i bil?
>
> Bjarne

er det et sted duhar erfaring med,
hvor ligger det henne og hvad sker der lige der som er rigtig godt?

marlene

Fra : Bjarne

Dato : 06-02-07 16:06

marlene skrev:

> er det et sted duhar erfaring med,
> hvor ligger det henne og hvad sker der lige der som er rigtig godt?

Ja.
Jeg har været der flere gange med mine børn.

http://www.polhotels.com/Szczecin/Neptun/

http://www.orbis.pl/?s=41,0,142&h=30&j=1

Sidst bestilte vi en suite med to rum.

En hyggelig by sporvogne og billige spisesteder og marked.

Man skal bare gerne sørge for at have bilen på en bevogtet parkering.

Bjarne

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-02-07 15:23

"marlene" <rin@nyk.dk> on tirsdag 6. februar 2007 at 14:54 +0100 wrote:
>er det et sted duhar erfaring med,
>hvor ligger det henne og hvad sker der lige der som er rigtig godt?

Det ligger i Polen og du kan læse lidt om det her:
http://www.stettin.dk/

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311