www.billigrejser.dk - Ekstra lommepenge ti~
Fra : news.versatel.net

Dato : 22-01-07 21:44

Ekstra lommepenge til ferien...?
Gør et feriekup -
Book din egen ferie og skor kassen ...du kan spare tusindevis af
kroner....http://www.billigrejser.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-01-07 21:53

On Mon, 22 Jan 2007 21:44:10 +0100
"news.versatel.net" <pl_uto@hotmail.dk> wrote:

> Ekstra lommepenge til ferien...?
> Gør et feriekup -
> Book din egen ferie og skor kassen ...du kan spare tusindevis af
> kroner....http://www.billigrejser.dk

hvis så bare siden var pæn eller i det mindste overskuelig....eller
hvad med at den bød på noget som man ikke kan finde 1000 andre steder.
Mon vi skulle snakke med tradedoubler om hvordan du overtræder deres
regler om reklamer og skjulte links? nej vel - så hold dit spam væk
herfra!

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : dkgryf

Dato : 23-01-07 00:04

hvad mener du?? hvilke regler hentyder du til?
hvem tror du de vil lytte til - dit sure opstød eller mig med de par
millioner kroners salg af rejser som jeg via min grimme hjemmeside leverer
til dem på årsbasis? og desuden er tradedoubler ikke de eneste som leverer
annoncer til min hjemmeside....

Fra : ThomasB

Dato : 23-01-07 03:52

dkgryf skrev:
> [...]
> til dem på årsbasis? og desuden er tradedoubler ikke de
> eneste som leverer annoncer til min hjemmeside....

Man kan undre sig lidt over, at en hjemmeside med et par millioners
omsætning, er nødt til at spamme nyhedsgrupper...

Ville du handle via denne mand?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-01-07 17:24

"dkgryf" <pl_uto@hotmail.dk> wrote in

> [...]
> leverer til dem på årsbasis? og desuden er tradedoubler ikke de
> eneste som leverer annoncer til min hjemmeside....

"Millioner kroners salg" og 5000 hits... om måneden

jow jow...

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-01-07 00:11

On Tue, 23 Jan 2007 00:04:23 +0100
> [...]

> leverer til dem på årsbasis? og desuden er tradedoubler ikke de
> eneste som leverer annoncer til min hjemmeside....

Jeg ligeglad om du sælger for 10kr eller 10mio kr, for det er sagen
uvedkommende. Deres regler siger tydeligt at du ikke må skjule at det
er reklame og ikke er en del af din side.

Desuden bryder du en af de mest væsentlige regler i fundatsen for
dk.fritid.rejse:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.rejse
citat:
"Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke tilladt. "

Så drop dit spam.

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-01-07 22:41

"news.versatel.net" <pl_uto@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Ekstra lommepenge til ferien...?
> Gør et feriekup -
> Book din egen ferie og skor kassen ...du kan spare tusindevis af
> kroner....http://www.billigrejser.dk

Super tak for det. Jeg vil til Istanbul i Påsken
MvH Steen