Re.: Cap Verde øerne
Fra : Marvin

Dato : 20-01-07 17:19

Erfaringer efterlyses. Påtænkt rejse i februar.

MVH

Marvin

PS! Hvorlang er flyve tiden

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-01-07 19:08

Hej Marvin!
Ifølge denne hjemmewside http://www.travelmarket.dk/cfml/vta.cfm flyves der
til 6 forskellige steder på Kap Verde Øerne.
Mvh. Jesper

Fra : anders

Dato : 21-01-07 22:18

"Marvin" skrev:

> Erfaringer efterlyses. Påtænkt rejse i februar.
>
> MVH
>
> Marvin
>
> PS! Hvorlang er flyve tiden

Man får som regel meget bedre response på et spørgsmål, hvis man komme med
lidt mere detaljeret spørgsmål. F.eks. at man er meget interesseret i at
vide hvordan prisneveauet ligger, hvor meget kulturelt der er at se eller om
hvordan mulighederne er for at dykke.

Hvad er det DU er interesseret i at vide?

Mvh
Anders

Ps. Jeg ville bare give et godt råd. Jeg har INGEN erfaring med Cap Verde
(andet end at sangeren cesaria evora er derfra og hun laver rigtig god og
hyggelig musik)