Maldiverne bryllupsrejse - nogle anbefalin~
Fra : OleSteiness

Dato : 18-01-07 21:59

Hejsa,

Min forlovede og jeg skal på bryllupsrejse til efteråret, og vi vil
gerne opleve et rigtigt eksotisk trope-paradis med en laber
palmestrand. Derfor overvejer vi Maldiverne, da vi også gerne vil have
lettilgængelig dykning/snorkelling i topklasse.

Men der er jo så mange øer at vælge imellem, og da vi ikke har
været afsted før, kan vi ikke bestemme os. Er der nogen her, der har
gode erfaringer med et sted, hvor både strand, dykning og resort er af
høj kvalitet?

Som yderligere info kan jeg sige, at vi hellere vil have det lidt småt
og romantisk end diskoteks-agtigt og festligt.

På forhånd mange tak,

VH Ole

Fra : Henning

Dato : 19-01-07 15:11

>Min forlovede og jeg skal på bryllupsrejse til efteråret, og vi vil
>gerne opleve et rigtigt eksotisk trope-paradis med en laber

Tillykke - erfaringsmæssigt, gem den til senere! Lige efter brylluppet
har du bare lys til at slappe af og fordøje hele oplevelsen! I
stresser rundt på feriemålet fordi I føler I skal se det hele,
allermest har I lyst til at sidde, slappe af, snakke om hele
oplevelsen. Jeg har selv lige været det igennem og fået de samme
anbefalinger af venner! Vi tog en uge i Skallerup Klit i stedet -
badeland, romersk kurbad o.lign. Intet at se, bare afslapning!

Fra : Cyber.

Dato : 19-01-07 21:00

"OleSteiness" <olesteiness@gmail.com> wrote in message
[...]

Dykning/snorkeling i topklasse,-så ville jeg tage til Cozumel,Mexico eller
omkring Rødehavet

Fra : OleSteiness

Dato : 20-01-07 23:57

Vores bryllup er i maj, flere måneder før, så jeg satser på, at vi
når at fordøje oplevelsen inden da...

Fra : Henning

Dato : 21-01-07 16:15

On 20 Jan 2007 14:56:38 -0800, "OleSteiness" <olesteiness@gmail.com>
wrote:

>Vores bryllup er i maj, flere måneder før, så jeg satser på, at vi
>når at fordøje oplevelsen inden da...

Ok - så kan I gå og glæde jer Held og lykke

Fra : OleSteiness

Dato : 20-01-07 23:59

Tak for svaret. Nu har vi jo (som skrevet) sat næsen op efter
Maldiverne - Rødehavet har jeg besøgt seks gange, så det er ligesom
set Jeg vil nu heller ikke kalde det topklasse, men jeg er også
ekstremt kræsen...