Nogen der kender denne plads
Fra : eurotips.homepage.dk

Dato : 16-01-07 22:51

http://www.campingbelvedere.com/default.htm

nogen der kender denne plads ved Lazisse, Garda-søen.

Gode/dårlige erfaringer??

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 23:09

On Tue, 16 Jan 2007 22:51:26 +0100, "eurotips.homepage.dk"
<dsl245304@vip.cybercity.dk> wrote:

>http://www.campingbelvedere.com/default.htm
>
>nogen der kender denne plads ved Lazisse, Garda-søen.
>
>Gode/dårlige erfaringer??
>
>LØ

>Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
>Den har indtil videre sparet mig for at få 4085 spam-mails
>Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
>Hent en gratis SPAMfighter her.

Camperer desværre ikke, men har været en del forbi dernede, men vil
lige fortælle at hvis der skulle være råd til at ofre et restaurant
besøg i Lazise, som er en utrolig smuk by, så får man de bedste
grillede kalvekotteletter i Italien på Kambusa. God tur, ville ønske
det var mig der skulle derned. Nick