Billigt til Frankfurt
Fra : kaspertroelsen@gmail~

Dato : 15-01-07 12:01

Hvordan kommer jeg for en overkommelig pris til Frankfurt (AM) fra
Århus? Ryanair har desværre lukket ruten fra billund. Jeg vil gerne
kunne rejse derned en torsdag og vende tilbage mandag. Jeg er ikke
totalt afvisende overfor en togrejse - foretrækker naturligvis fly -
men nægter at køre langt i bus.

På forhånd tak

Fra : Bjarne

Dato : 15-01-07 13:03

kaspertroelsen@gmail.com skrev:
> [...]
> kunne rejse derned en torsdag og vende tilbage mandag. Jeg er ikke
> totalt afvisende overfor en togrejse - foretrækker naturligvis fly -

Hvis du tager toget, sparer du al ventetiden og rejsen til og fra lufthavne.

Prøv at søge på www.bahn.de eller www.nachtzugreise.de

vh
Bjarne

Fra : Ulvir

Dato : 15-01-07 14:31

kaspertroelsen@gmail.com wrote:
> Hvordan kommer jeg for en overkommelig pris til Frankfurt (AM) fra
> Århus? Ryanair har desværre lukket ruten fra billund. Jeg vil gerne

Har Ryanair haft en rute fra Billund?

Fra : Inger Buchard

Dato : 15-01-07 19:10

Du skal kigge på bahn.de og fange spar-night tilbuddet
http://www.bahn.de/p/view/preise/nachtzug/sparnight.shtml:
Ab 29,- EUR pro Person im Sitzwagen, ab 39,- EUR im Liegewagen bzw. ab 59,-
EUR im Schlafwagen kann man mit CityNightLine, EuroNight, UrlaubsExpress und
DB Nachtzug, UrlaubsExpress und EuroNight über Nacht komfortabel sein Ziel
erreichen. Wer alleine im Schlafwagenabteil reisen möchte, zahlt für eine
einfache Fahrt ab 129,- EUR

Prøv om du kan bestille online fra Århus - selv om jeg tvivler på, at DSB
vil give afkald på den lukrative overpris, de plejer at arbejde med. Men fra
Flensburg til Frankfurt kan du bestille online med Visa-betaling; dog senest
en uge eller sådan før afrejse.

Fra Århus til Flensburg må du betale dansk pris, så vidt jeg ved - eller er
Euro-Night-tilbuddene udvidet til at omfatte de danske destinationer også?
Spørg DSB.

Inger

Fra : acm

Dato : 16-01-07 06:58

DSB har tilbud fra Århus eller København til Hamburg.

Læs mere på dette link
http://www.dsb.dk/cs/Satellite?pagename=DSB/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1084399073386&a=Artikel&aid=1083307689195&p=Artikel&pid=1083307689195

Hilsen Jacob

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en