fly tips
Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-01-07 06:11

Nogle gode tips til fornuftige fly forbindelser BKK-CPH-BKK
med de priser jeg får quotet på gaden, kan det bedre
svare sige at tage en swing om til USA, det kan da ikke
være rigtigt - bedste bud indtil videre har været 45k bath
(7,5k kr) med Thai, 6md apr-okt. Eneste begrænsning,
jeg vil ikke mellemlande i London. Tips modtages med
stor taknemmelighed. -max-

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-01-07 08:53

";o\)-max-" <max@amarzone.dk> wrote in news:45ab0cff$0$49198$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
> (7,5k kr) med Thai, 6md apr-okt. Eneste begrænsning,
> jeg vil ikke mellemlande i London. Tips modtages med

Jeg kender ikke priserne, men lidt alternative operatører fra Europa:

Swiss flyver ZRH-BKK
Finnair flyver HEL-BKK
Austrian flyver VIE-BKK
Eva Air flyver VIE-BKK
China Airlines flyver AMS-BKK
KLM flyver AMS-BKK
LTU Airways flyver MUC-BKK
China Airlines flyver FCO-BKK

Det skulle være muligt at finde noget billigere hos en af ovenstående.
Jeg ville prøve KLM, China og Finnair først.

Air One CPH-FCO og China Airlines FCO-BKK, men købt hos Air One lyder
også som en løsning der kunne være billigere.

Regn med at jo billigere det er, jo dårligere connection i transfer
lufthavnen.

Bare nysgerrig: Hvad har du imod London (og gælder det både Heathrow,
Stansted, Gatwick og City?)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-01-07 11:06

"Kent Oldhøj"
> [...]
> lufthavnen.
>
> Bare nysgerrig: Hvad har du imod London (og gælder det både Heathrow,

Mener min flinke agent forsøgte med Finair og Austrian,
men de var dyrere, endda med mellemlanding - Hvem er
LTU.?

Jeg rejser med fotoudstyr, og de jeg har talt med har haft
problemer i London, så den option er ikke en option.

Tak for tipsne, Kent. -max-

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-01-07 13:05

";o\)-max-" <max@amarzone.dk> wrote in news:45ab521c$0$49206$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hvem er LTU.?

Luft Transport Unternehmen. Gammelt tysk flyselskab.

http://www.ltu.com

> Jeg rejser med fotoudstyr, og de jeg har talt med har haft
> problemer i London, så den option er ikke en option.

Der kan man bare se.