London Travelcard
Fra : jimmi1311

Dato : 12-01-07 11:40

Hej Allesammen

Kæresten og mig skal til London og har i den forbindelse tænks os at
at købe en Travelcard. Men kan det købes når vi kommer til London
eller er det bedst at købe det hjemmefra??

Hvor kan man købe det der over??

MVH
Jimmi

Fra : Ulvir

Dato : 12-01-07 12:48

jimmi1311 wrote:
> Hej Allesammen
>
> Kæresten og mig skal til London og har i den forbindelse tænks os at
> at købe en Travelcard. Men kan det købes når vi kommer til London
> eller er det bedst at købe det hjemmefra??

Kortet kan købes online til '04 priser:
http://www.londonpass.com/products.asp?WT.svl=buynow

Mvh- Ulvir.

Fra : Stig Nielsen

Dato : 12-01-07 13:51

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jimmi1311 wrote:

> Kortet kan købes online til '04 priser:
> http://www.londonpass.com/products.asp?WT.svl=buynow

Der er stor forskel på et travelcard og et londonpass som du her omtaler.

Et Travel Card gælder kun til Undergrunden, mens et London Pass også gælder
til seværdigheder.

Travel Card kan købes hos de fleste større undergrundsstationer.
Blandt andet i Heathrow hvis du kommer den vej forbi.

Mon dog ikke at det også kan købes i de andre lufthavne.

Du kan læse mere om det her
http://www.tfl.gov.uk/tfl/fares-tickets/2007/where.asp

Stig

Fra : Ulvir

Dato : 12-01-07 14:39

Stig Nielsen wrote:

> Et Travel Card gælder kun til Undergrunden, mens et London Pass også
> gælder til seværdigheder.

Det gælder ikke kun Undergrunden, men også samtlige busser, 'overjordisk'
tog (dog ikke lufthavns expresser), DLR (docklands Light Railway) og 33%
rabat på flod transport (Thames River Services) samt sporvogne (Tramlink).
http://www.londontoolkit.com/briefing/travelcard.htm

Også online: http://purchase.londontravelpass.com/index.asp?ref=ltkit04

Fra : F. Hansen

Dato : 12-01-07 15:40

"jimmi1311" <wolff13@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej Allesammen

Kæresten og mig skal til London og har i den forbindelse tænks os at
at købe en Travelcard. Men kan det købes når vi kommer til London
eller er det bedst at købe det hjemmefra??

Du kan købe det her.

http://visitbritain.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=DK&wts.ACTION=loginguest&p=H?url=/shop

Kig evt også her.
http://www.visitbritain.com/VB3-da-DK/onlineshop/index.aspx