Tunesien- Sousse
Fra : Jele

Dato : 09-01-07 14:50

Hej NG

Vi skal til Tunesien med Bravo Tours - Hotel Jawhara Coralia, all incl.,
hvem kender det og har nogle kommentarer ?

Hvordan og hvorledes med valuta ?

Er der noget vi skal være ekstra opmærksom på - på forhånd tak.

M.v.h.

Jele

Fra : SK

Dato : 09-01-07 15:04

"Jele" <no@mailthankyou.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget vi skal være ekstra opmærksom på - på forhånd tak.
>
> M.v.h.
>
> Jele
>Hvis I skal på kamelryg, ud og se solopgangen, så tag vanter med! Jeg kan
>huske, at jeg fortrød, at jeg ingen havde med, da jeg skulle holde fast,
>mens vi red derudaf. Mine ærmer var for korte, til at trække ud over
>fingrene.. Men det var en dejlig tur.
SK

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-01-07 16:27

Hej Jele!
Denne side http://www.travelmarket.dk/cfml/guide.cfm?COUNTRY_CODE=TN handler
om Tunesien og deres valuta.
Valutakurser for Tunesien findes på denne hjemmeside
http://www.valutakurser.dk/ ved at klikke på Afrika på kortet.
Mvh. Jesper