Side med billige flyrejser
Fra : Søren B.

Dato : 08-01-07 08:29

Jeg mener det var i Rabatten på DR1 jeg så, at der fandtes en dansk
hjemmeside hvor man kunne søge på billige flyrejser. Modsat andre sites, så
sammenlignede denne her side også alle de andres tilbud. Og prisen fremgik
tydeligt ude til højre inkl. skatter.

Nogen der ved hvad hjemmesiden hedder?

--
Søren

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 08-01-07 08:45

Søren B. skrev:
> [...]
> sammenlignede denne her side også alle de andres tilbud. Og prisen fremgik

travellink.dk?

Henrik V Blunck - www.multidesigner.net
Daily Fun For Your Coffee Break:
http://blunck.dk/recommends/coffee/

Fra : HPA3

Dato : 08-01-07 11:19

Henrik V Blunck [Dianalund] skrev:

> travellink.dk?

= http://www.momondo.com/da/Default.aspx?lang=da

og husk mellem 12:00 - 13:00 er der Happy Hour på Sterling.dk hvis du
er medlem
og hver onsdag efter 13:00 nedsætter alle flyselskaber deres priser op
igen torsdag kl 06:00
iflg EB.dk
vh HPA

Fra : Søren B.

Dato : 08-01-07 15:09

HPA3 wrote:
> [...]
> er medlem
> og hver onsdag efter 13:00 nedsætter alle flyselskaber deres priser op

Momondo! Netop. Tak.

--
Søren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-01-07 17:31

"HPA3" <rodney44@otenet.gr> wrote in news:1168251519.107289.141960
@s80g2000cwa.googlegroups.com:

> og hver onsdag efter 13:00 nedsætter alle flyselskaber deres priser op
> igen torsdag kl 06:00 iflg EB.dk

Ævl.

Fra : news.versatel.net

Dato : 11-01-07 23:27

Prøv denne - der kan du finde de absolut billigste flyrejser - uanset
flyselskab: www.billigrejser.dk