Billig overnatning i København
Fra : Søren B.

Dato : 07-01-07 23:47

Jeg søger billig overnatning i storkøbenhavn i januar måned. Helst hotel.
Overnatning kun fredag-lørdag. Prisidé: 200 kr./person pr. nat ved 2
personer i dobbeltværelse. Kan det mon lade sig gøre?
Jeg har også overvejet herberg, men der skal man vist købe et "campingpas"
først? Og tillæg for enkeltværelser i stedet for sovesal, og tillæg for
sengelinned osv.

--
Søren

Fra : Anette

Dato : 08-01-07 01:03

"Søren B." <nomail@> skrev i en meddelelse
> [...]
> først? Og tillæg for enkeltværelser i stedet for sovesal, og tillæg for

For 500 kroner kan du få et dobbeltværelse(med bad og toilet på gangen) på:
Saga, Nebo, Løven og Absalons annex.

Anette

Fra : Anette

Dato : 08-01-07 01:09

"Anette" <asin@

Ok steder at søge : www.danskehoteller.dk or www.ratestogo.com

Fra : John

Dato : 08-01-07 11:36

Anette skrev:

> For 500 kroner kan du få et dobbeltværelse(med bad og toilet på gangen) på:
> Saga, Nebo, Løven og Absalons annex.

Sidstnævnte vil jeg så på det kraftigste fraråde, hvis man regner med
også at skulle sove.

Mvh

John

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 08-01-07 01:31

Søren B. skrev:
> [...]
> først? Og tillæg for enkeltværelser i stedet for sovesal, og tillæg for

Du behøver slet ikke frygte, at du beder om det umulige, for
http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/ kan vist redde dig. Du kender selv
dato m.v., og kan derved nok bedst selv klare bookningen.

God tur.

Henrik V Blunck - www.multidesigner.net
Daily Fun For Your Coffee Break:
http://blunck.dk/recommends/coffee/

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-01-07 06:48

"Søren B." <nomail@>
> [...]
> først? Og tillæg for enkeltværelser i stedet for sovesal, og tillæg for

Du burde overveje B&B google lidt eller tjek den her, som ligger
godt centralt - www.memoryplace.dk - stort og lyst dobbelt vær.
-max-

Fra : Søren B.

Dato : 08-01-07 08:31

Søren B. wrote:
> [...]
> Jeg har også overvejet herberg, men der skal man vist købe et
> "campingpas" først? Og tillæg for enkeltværelser i stedet for

Tak for alle tipsene!
MVH Søren

Fra : Kristian

Dato : 08-01-07 12:04

"Søren B." <nomail@> wrote:

>Tak for alle tipsene!
>MVH Søren

Et tip mere - ligger meget centralt:

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=144

Tror også det er muligt at booke dobbeltværelser.
--
Kristian