6 pers. London by ferie via Frankrig ?
Fra : EUK

Dato : 04-01-07 00:31

Hej NG

Familien skal til London i påsken afr. DK torsdag og afr. London søndag...

Jeg har kigget rejser på nettet og 20.000 Kr. er væk bare til fly / hotel.
( OK det er nemt og hurtigt ! )

men - kan man ikke køre i egen bil til frankrig - pakere bilen der, og så
stige på toget der kører i tunellen til London ? ( uden bil...får ikke meget
ud af at køre rundt i London )
Er der nogen der har prøvet det ? Er der nogen selskaber der arrangerer
denne mulighed ?

Mvh

Esben

Fra : Bjarne

Dato : 04-01-07 08:55

EUK skrev:
> [...]
> ud af at køre rundt i London )
> Er der nogen der har prøvet det ? Er der nogen selskaber der arrangerer

Du kan også tage toget hele vejen via Paris til London og flyve hjem,
hvis der er plads?

Men angående dit spm prøv www.eurostar.com

Bjarne

Fra : Trent Stensnes

Dato : 04-01-07 18:37

"EUK" <e-v@tele2adsl.dk> wrote in message

> Er der nogen der har prøvet det ? Er der nogen selskaber der arrangerer
> denne mulighed ?

Har tatt Eurostar fra London til Paris og det var behagelig det. Husk at det
kan koste litt ekstra tid og penger å betale mitt i Paris (har ingen ide om
hva det koster) Du kan også ta Eurostar direkte fra Brussel til London.