Hvilken af de Kanariske øer skal man tage ~
Fra : anders

Dato : 30-12-06 19:59

Hej

Hvor på de Kanariske øer skal man tage hen hvis man både ønsker varme og
mulighed for at leje bil og køre ud og se noget fantastisk natur?

Er vandet varmt i slutningen af januar? (Hvor varmt?)

Mvh
Anders

Fra : TAK

Dato : 30-12-06 20:09

Fra : anders

Dato : 03-01-07 10:54

"TAK" <T@AK> skrev i en meddelelse

> "anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh

Det er svært at vælge... tror måske vi forsøger os med Grand Canaria.

Tak for indputtet

Mvh
Anders

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-12-06 20:25

anders skrev:

> Hvor på de Kanariske øer skal man tage hen hvis man både
> ønsker varme og mulighed for at leje bil og køre ud og se
> noget fantastisk natur?

Vælg Tenerife. Du vil ikke fortryde. Vandet er varmt nok.
Naturen er fantastisk. Søg evt. lidt tilbage i denne gruppe.

--
Herluf
- har kun været 5 gange på Tenerife,

Fra : Peter Loumann

Dato : 30-12-06 20:35

On Sat, 30 Dec 2006 19:59:25 +0100, anders wrote:

> Hvor på de Kanariske øer skal man tage hen hvis man både ønsker varme

Valg af ø er mindre vigtigt. Vigtigere er at vælge sydsiden af øen.
Nordøstpassaten giver slere skyer, mere regn og lavere temperaturer på
nordisden af bjergene. Det gælder meget udpræget på Tenerife hjor bjergene
er højest, men også på de andre øer.

> og mulighed for at leje bil og køre ud og se noget fantastisk natur?

Det kan I da vist overalt

> Er vandet varmt i slutningen af januar? (Hvor varmt?)

Iflg. Politikens "Rejsen går til Canariske Øer" 19 grader, angivet som
fællesværdi for alle øerne. Det er lidt koldt for mig.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : anders

Dato : 03-01-07 10:56

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Iflg. Politikens "Rejsen går til Canariske Øer" 19 grader, angivet som
> fællesværdi for alle øerne. Det er lidt koldt for mig.

havde håbet på lidt mere... 19 grader er også lidt for køligt til at det er
sjovt.

Tak for hjælpen

Mvh
Anders

Fra : ThomasB

Dato : 30-12-06 20:40

> [...]
> mulighed for at leje bil og køre ud og se noget fantastisk natur?
>
> Er vandet varmt i slutningen af januar? (Hvor varmt?)

I sidste uge havde vi 29 grader på Gran Canaria - Puerto Rico. Vandet var 20
og den opvarmede pool var 23-24

Fra : anders

Dato : 03-01-07 10:57

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse

> I sidste uge havde vi 29 grader på Gran Canaria - Puerto Rico. Vandet var
> 20 og den opvarmede pool var 23-24

Hvis vi vælger de kanariske øer, vil det nok blive samme sted vi vælger.

Mvh
Anders