Cuba
Fra : Eigil Jørgensen

Dato : 30-12-06 16:09

Jeg står foran en tur til Cuba i 14 dage fra d. 27 januar ,
og så var det jeg ville høre om nogen havde nogle gode bud ,
på hvad man bør se når man nu er der .
Jeg vil begrænse mig til den halvdel af øen der ligger mellem Havana og
Trinidad .
På forhånd tak for hjælpen .

Mvh . Eigil .

Fra : Søren Fisker

Dato : 30-12-06 16:45

"Eigil Jørgensen" <donie@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på hvad man bør se når man nu er der .
> Jeg vil begrænse mig til den halvdel af øen der ligger mellem Havana og

Du snyder dig selv meget, hvis du ikke oplever den vestligste del af øen.
Hilsen Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Translat

Dato : 30-12-06 22:58

Eigil Jørgensen wrote:
> [...]
> på hvad man bør se når man nu er der .
> Jeg vil begrænse mig til den halvdel af øen der ligger mellem Havana og

Jeg troede, Trinidad var en ø ud for Venezuela, hvor man dansede
calypso.

Bent

Fra : Rune Larsen

Dato : 31-12-06 03:52

Translat wrote:
> Jeg troede, Trinidad var en ø ud for Venezuela, hvor man dansede
> calypso.

Det er det _også_. Kært navn - mange børn, eller noget.. ;D

Jeg har ikke været på Cuba, så kan kun linke til LP's forslag:

http://www.lonelyplanet.com/worldguide/destinations/caribbean/cuba/see

Mvh Rune

Fra : Bjarne

Dato : 31-12-06 12:16

Eigil Jørgensen skrev:
> [...]
> på hvad man bør se når man nu er der .
> Jeg vil begrænse mig til den halvdel af øen der ligger mellem Havana og

Vil lige gøre opmærksom på http://www.cubavenner.dk/
Måske inspiration at hente?

Bjarne

Fra : Søren.M (8900 Rande~

Dato : 07-01-07 13:04

> [...]
>på hvad man bør se når man nu er der .
>Jeg vil begrænse mig til den halvdel af øen der ligger mellem Havana og

Var på Cuba 14 dage sidste sommer

Vest på øen (hvor du ikke skal) Maria La Gorda: nærmest som paradis
- men jeg foretrækker den lokale befolkning

Og... Så kan jeg kun anbefale Trinidad området. Jeg ville køre derned
først, og starte derfra og køre op mod Havanah.

Medbring gerne: Krydderier (salt og peber) og "gamle" t-shirts.
- Vores oplevelse omkring Trinidad er at de er ekstremt fattige
dernede - og de vil gerne have "gaver" og giver gerne en træfigur som
tak ;) læs mere på http://www.wem.dk/cuba/