Overnatning Kastrup
Fra : Torben Hjorth

Dato : 30-12-06 15:33

Kan nogen hjælpe: er der andre muligheder end Hilton, når man gerne vil have
nem og hurtig og helst billig overnatning i umiddelbar tilknytning til
lufthavnen? Jeg kommer hjem fra charterferie omkring midnat og skal så
videre med fly til Skotland næste dags formiddag.

http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/ og andre internetsider henviser bare til
Hilton hotellet, der tilsyneladende koster kassen. Hvad er der sket med
tidligere tiders Transfer Hotel under shoppingområdet i lufthavnen, findes
det ikke mere? Er der evt. andre muligheder, hvis man gerne vil holde sig
inden for MEGET kort afstand til lufthavnen?

(Jeg er bekendt med http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/, men vil altså
hermed gerne høre, om der findes andre muligheder endnu tættere på?)

Hilsen

Torben Hjorth

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 30-12-06 17:43

Zleep Airport Hotel i Tårnby måske ? http://zleep.dk/

Fra : Kristian

Dato : 31-12-06 06:59

"Torben Hjorth" <torbenhjorth@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>(Jeg er bekendt med http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/, men vil altså
>hermed gerne høre, om der findes andre muligheder endnu tættere på?)

Transfer hotellet lukkede for ikke så lang tid siden, så der er
faktisk ikke andre muligheder end dyre Hilton, hvis det skal være lige
klods op af lufthavnen.
Til gengæld går der så tog fra lufthavnen hele natten, på et
tidspunkt efter midnat dog kun en gang i timen. Så er der jo Zzlep i
Tårnby ,som har været nævnt. Men også vandrehjemmet ved Bella Centret
(skift til metro) , vandrehjemmet ved Langebro, Cab Inn etc.
--
Kristian