Ferie - Island
Fra : Søren

Dato : 27-12-06 01:03

Hej gruppe.
Vi er to personer, der skal en tur til Island til sommer. Vi regner med ca
10 dage, og lejer nok en bil.
Findes der bed-and-breakfast, og hvor? Hvilke priser skal vi regne med?
Vandrehjem, jeg kan kun finde i 4-5 byer på nettet?
Andre gode input modtages med glæde

-Søren

Fra : sigvald@binet.is

Dato : 27-12-06 18:32

Check www.hostel.is and www.gisting.is to start with.

Fra : Sidse

Dato : 27-12-06 19:52

Hej

Jeg har været på en weekendtur på Island med mit firma, og der er
fantastisk.
Hvor I skal bo osv. ved jeg ikke ret meget om, men priserne deroppe er ret
høje,
og man skal ikke tage derop, hvis man ikke kan li lam( det kan jeg ikke)

Godt nytår

Sidse

Fra : Michael

Dato : 30-12-06 00:05

Hej Søren !

Du kan måske bruge noget om Island på denne side:
http://rejse.michulla.dk/page3.html

God tur.

Hilsen fra Michael