Skiferie i Østrig
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 18-12-06 10:47

Hej NG, vi står måske og skal aflyse en skiferie i Jasna Slovakiet på grund
af manglende sne. Vi vil dog afsted fra 23.-30. december og Østrig ser ud
som om er bedste bud for os. Evt. i Axamer Lizum. er der nogle der kender
nogle gode hjemmesider til bestilling her også gerne udenlanske.

Andre områder med sne er også interessante. På forhånd mange tak.

Lars Jensen

Fra : Sten Schou

Dato : 18-12-06 17:32

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender nogle gode hjemmesider til bestilling her også gerne udenlanske.
>
> Andre områder med sne er også interessante. På forhånd mange tak.

Det skulle ikke være så svært, prøv Sölden. Byen ligger i 1100m højde, du
kan stå på ski i op til 3300m. Vi har været der flere gange, var der bl.a. i
påsken forrige år, hvor foråret var startet i Østrig. Her var glimrende
skiløb fra 2000m og opefter.

www.soelden.com

Hilsen Sten

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 18-12-06 20:10

> [...]
> i påsken forrige år, hvor foråret var startet i Østrig. Her var glimrende

Hej Sten tak for dit svar, det lyder spændende. Kender du et specifikt sted,
hvor der er hyggeligt og billigt. Det plejer altid at være dyrere at booke
fra selve skisportsstedets hjemmeside?

Med venlig hilsen

Lars Jensen

Fra : Sten Schou

Dato : 18-12-06 23:26

> [...]

> sted, hvor der er hyggeligt og billigt. Det plejer altid at være dyrere at
> booke fra selve skisportsstedets hjemmeside?

Hej Lars

Sidste år bookede vi en ferielejlighed gennem Hotel Rita i Längenfeld. Denne
by ligger 15 min. fra Sölden, og der går skibusser,gratis, så godt som
døgnet rundt. Når du har en af lejlighederne, er du velkommen til at bruge
samtlige faciliteter på hotellet.
http://www.hotel-rita.com/

Hilsen Sten

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 19-12-06 09:57

> [...]
> Denne by ligger 15 min. fra Sölden, og der går skibusser,gratis, så godt
> som døgnet rundt. Når du har en af lejlighederne, er du velkommen til at

Det ser jo rigtigt godt ud :)

Jeg kan dog kun se hotelværelserne. Har du et direkte link til reservation
af lejlighederne, som må være billigere ?

Hilsen

larsJensen

Fra : Sten Schou

Dato : 19-12-06 16:55

> Det ser jo rigtigt godt ud :)
>
> Jeg kan dog kun se hotelværelserne. Har du et direkte link til reservation
> af lejlighederne, som må være billigere ?

Du kan prøve at sende en mail til dem. Eller du kan prøve at søge her:
http://www.laengenfeld.com/

Hilsen Sten

Fra : Sten Schou

Dato : 19-12-06 17:00

> [...]

> Jeg kan dog kun se hotelværelserne. Har du et direkte link til reservation
> af lejlighederne, som må være billigere ?

Alternativt kan du også prøve denne side: www.tirol.at Den dækker hele
Tirol, men der er en del last-minute tilbud.

Hilsen Sten