HASTER 2 stk billetter tenerife sælges
Fra : Jesper Raben

Dato : 17-12-06 17:58

Hej

Jeg har 2 stk billetter til Tenerife på tirdag d. 19/12 fra Billund

Afgang 7:50

By Puerto De La Cruz
Hotellejligheder Pez Azul
Rejseselskab Spies

Med årsafbestillingsforsikring og årsforsikring

Nypris : 6610,-
Sælges for 6000,-

Skriv en mail hvis du er interesseret

MVH Jesper Raben

Fra : Jesper Andersen

Dato : 18-12-06 09:29

Tror desværre ikke du kommer af med dem...
Det er alt for dyrt...

Jesper

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-12-06 22:17

Jesper Andersen <jaREMOVE@sindby.dk> wrote:

>Tror desværre ikke du kommer af med dem...
>Det er alt for dyrt...

Hej

Nja, jeg syntes nu at prisen er ok for 2 personer, men, det er ikke så
ligetil mere som det har været ! - Idag skal billetter ændres hos
rejsebureauet, og det vil de antagelig ikke gøre med så kort varsel, om
overhoved.

Idag checker og sammenholder man navn/adresse/billede i passet med
navn/adresse på billetten, og det gælder både ved udrejsen fra DK, og
ved hjemrejsen fra TFS, og hvis de ikke passer sammen kommer man ganske
enkelt ikke med !. - Så det er ikke så ligetil som det tidligere har
været....
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Mogens...

Dato : 19-12-06 21:37

"Jesper Raben" <jr6000@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har 2 stk billetter til Tenerife på tirdag d. 19/12 fra Billund

Hvad skete med billetterne?