gsx 750 r luft eller vandkølet
Fra : Kurt Mellergaard Nie~

Dato : 04-02-07 22:28

Er der nogen her der har erfaring med gsxr årg91 luft kølet kontra årg92
vandkølet ....overvejer at importere fra tyskland vil gerne gøre det bedste
køb !!!!
MVH Kurt

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-02-07 10:34

Kurt Mellergaard Nielsen wrote:
> Er der nogen her der har erfaring med gsxr årg91 luft kølet kontra
> årg92 vandkølet ....overvejer at importere fra tyskland vil gerne
> gøre det bedste køb !!!!
> MVH Kurt

Jeg ville da helt klart tage vandkølet. Synes altid man hører, at vandkølede
motorer holder langt bedre end luftkølede.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Esben

Dato : 05-02-07 13:27

så vidt jeg kan huske har de gamle luftkølede ry for at spise knaster
til morgenmad..???

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-02-07 19:41

Esben wrote:
> så vidt jeg kan huske har de gamle luftkølede ry for at spise knaster
> til morgenmad..???

Det er der masser af suzukier som har.. især GSX F modellerne. (som vist
også har været luftkølede)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-02-07 23:22

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> writes:

> Det er der masser af suzukier som har.. især GSX F modellerne. (som
> vist også har været luftkølede)

Det er de skam stadig. De plasker noget ekstra olie i topstykket og
kalder dem oliekølede, men...

De gamle oliekølede gsxr1100 og gsx1100 skulle dog være meget solide
(blev brugt meget til dragracing etc.), om det også gælder 750'eren
ved jeg ikke. Jeg ville nu også umiddelbart gå efter en vandkølet, da
det normalt er en væsentligt sundere konstruktion.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R