Fedt Manner
Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-02-07 13:48

Strålende solskin, ikke megen vind og en tur op og ned ad Strandvejen.
Det ka' blæse selv de værste vinterdepressioner ud af hovedet.

Kan anbefales

--
Bo Bjerre
XV750SE (1981)

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 03-02-07 14:35

Strandvejen!
Det er for langt væk; mon ikke en tur gennem Dollerup Bakker kan gøre det
samme?

Michael
(BMW K75C)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-02-07 15:20

"Bo Bjerre" <b_bjerre@hotmail.com> wrote in message
> Strålende solskin, ikke megen vind og en tur op og ned ad Strandvejen.
> Det ka' blæse selv de værste vinterdepressioner ud af hovedet.

> [...]

Ti stille!
Jeg sidder her, opereret i foden for to dage siden, og kan ikke andet end
jolle rundt på nettet! Grrrrrrr! >

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 18:29

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ti stille!
> Jeg sidder her, opereret i foden for to dage siden, og kan ikke andet end
> jolle rundt på nettet! Grrrrrrr! >

God bedring

Så skynd dig at bestille The long way round
http://www.longwayround.com/lwr.php jeg har lige bestilt deres DVD,
glæder mig til at se den, og det gør så absolut ikke noget at det er på et
par BMW GS de har taget turen på ,
nøjhhhh sån en 1200 GS'r vil jeg godt have næste gang, de brugte skal lige
"ned" omkring 160-170000 kr !

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-02-07 00:34

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message
-klip-
> [...]
> par BMW GS de har taget turen på ,
> nøjhhhh sån en 1200 GS'r vil jeg godt have næste gang, de brugte skal

Hej Dennis, og takker.

Tak for tippet, den skal helt klart anskaffes når der er plads i økonomien
til det.
Den dvd er da genial til en råkold aften, hvor man alligevel sidder inde i
varmen, og der ikke er en skid i flimmeren!

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-07 18:38

"Dennis Hellan Pedersen \(4690\)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> writes:

> [...]
> glæder mig til at se den, og det gør så absolut ikke noget at det er
> på et par BMW GS de har taget turen på ,

Den underholdning varer ikke længe - man kan ikke lide være med at se
hele dyngen på een gang Så kan man selvfølgelig bare starte forfra
igen...

> nøjhhhh sån en 1200 GS'r vil jeg godt have næste gang, de brugte
> skal lige "ned" omkring 160-170000 kr !

De har nu ellers en hel del besvær med vægten af dyret. 1250'eren er
jo også lettet kraftigt, den er vist under 200 kg tør.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R