Nyt MC hold 12/2 07
Fra : Niels Madsen

Dato : 01-02-07 22:15

Skal du have mc.kort inden sommer og i Frederiksværk så er det nu! start
12/2
hilsen
nca@tdcadsl.dk

Fra : HH

Dato : 02-02-07 08:17

"Niels Madsen" <nca@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Skal du have mc.kort inden sommer og i Frederiksværk så er det nu! start
> 12/2
> hilsen
> nca@tdcadsl.dk

ØH det ligner SPAM

Fra : Rubberduck

Dato : 02-02-07 09:03

"HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Madsen" <nca@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>>

> ØH det ligner SPAM

Hvorfor ligner det lige SPAM ?????
Er det ikke en meget venlig forbrugeroplysning ?????

Ole H

Fra : Ole Hansen

Dato : 02-02-07 09:25

Rubberduck wrote:

> Hvorfor ligner det lige SPAM ?????
> Er det ikke en meget venlig forbrugeroplysning ?????

Er det ikke det, alle spammere tror deres spam er?

--
Ole Hansen

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-02-07 11:48

Niels Madsen wrote:
> Skal du have mc.kort inden sommer og i Frederiksværk så er det nu!
> start 12/2
> hilsen
> nca@tdcadsl.dk

Jeg synes da vi allesammen lige bør sende ham en mail og sige tak for
tilbuddet, men det har ingen interesse.

Måske endda lige vedhæfte en fil på en MB eller 2.

clickety-click.
Så er den sendt.

/jim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-02-07 13:32

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> writes:

> Måske endda lige vedhæfte en fil på en MB eller 2.

Det går kun ud over hans udbyder.

--
Peter B. Juul, o.-.o Er der ikke, dybest set, tale om
The RockBear. ((^)) en interessekonflikt, når DF både

Fra : Max Andersen

Dato : 02-02-07 15:12

Peter B. Juul wrote:

> Det går kun ud over hans udbyder.

måske. Hans indbakke bliver måske fuld, så vigtige tilmeldinger grundet
spam ikke kommer frem.

Max

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-02-07 17:13

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Det går kun ud over hans udbyder.

Nåh, så flink en forbruger oplysning kan man da godt være flink at svare på.

Rittig

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-02-07 08:44

Peter B. Juul wrote:

> Det går kun ud over hans udbyder.

Som så måske lulkker hans forbindelse....

/jim

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-02-07 14:28

Jim Andersen skrev:

> [...]
> tilbuddet, men det har ingen interesse.
>
> Måske endda lige vedhæfte en fil på en MB eller 2.

LOOOL Det har jeg også gjort.. sjov idé :D

mvh Tommy Fer