MC kort i Århus. Hviken skole?
Fra : Glavind

Dato : 29-01-07 21:28

Hejsa.
Nu vil konen sgu til at have pappet til mc, uha uha
Der står en Suzuki GS450L og venter på hende så jeg forstår hende så
udmærket.
Men hvilken køreskole skal hun vælge her i Århus?
Nogen som har gode/dårlige erfaringer?

Mvh
Glavind
BSA Lightning
Triumph Thunderbird
Suziki GT 500
Suzuki GS450L

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Brian Laursen

Dato : 30-01-07 14:52

Glavind wrote:

> Men hvilken køreskole skal hun vælge her i Århus?
> Nogen som har gode/dårlige erfaringer?

Jeg kan varmt anbefale hartmans køreskole.( vestbyens køreskole) i Hasle.
Der har jeg selv taget et par gange. Flinke folk
--
Virtually Yours

Brian laursen
http://home1.stofanet.dk/cashman Blackbird stuff

Fra : MortenP

Dato : 30-01-07 17:40

Brian Laursen skrev:

> Jeg kan varmt anbefale hartmans køreskole.( vestbyens køreskole) i Hasle.
> Der har jeg selv taget et par gange. Flinke folk

Brian.. et par gange??.. Forhåbentligt til forskellige ting

Jeg kan også kun sige godt for Jan Hartmann.. gik nemt og smertefrit at
tage pappet der.

-MortenP

Fra : Stranne

Dato : 31-01-07 08:29

"MortenP" <mpannen@gmail.com> wrote in message

> Brian.. et par gange??.. Forhåbentligt til forskellige ting
>
> Jeg kan også kun sige godt for Jan Hartmann.. gik nemt og smertefrit at
> tage pappet der.
>
> -MortenP
Samme her - jeg har både taget MC og trailerkort hos Jan Hartmann i
Vestbyens Køreskole.

Hurtigt og effektivt. Der er mulighed for at tage teori 4-5 gange om ugen,
så man kan få den del af vejen i en fart og komme ud og trille....

40795620

Hils fra Jan Strandgaard

Fra : Brian Laursen

Dato : 02-02-07 14:07

MortenP wrote:

> Brian.. et par gange??.. Forhåbentligt til forskellige ting

Ja det kan man vel godt sige. først til mc, herefter mente politiet i
frederikshavn at jeg godt kunne trænge til en tur mere hos jan. Ja man kan
vel kalde det periodisk syn af kørekort

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-01-07 12:56

Glavind skrev:
> [...]
> udmærket.
> Men hvilken køreskole skal hun vælge her i Århus?

Jeg kan varmt anbefale Leif Andersen, som jeg tog mc kort hos for nogle
år siden.

Han kan fanges på 40185544 / http://www.youdrive.dk/

--
Mvh Anders Christensen

Fra : MicJen

Dato : 31-01-07 20:26

Hej

Kan også kun anbefale Leif Andersen fra www.youdrive.dk ligesom Anders
Christensen.

Har netop bestået såvel teori som køreprøve første gang

Seriøs men afslappet atmosfære.

Han har til huse i Viby.

Mvh
Michael Jensen

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 02-02-07 22:27

On Wed, 31 Jan 2007 20:26:20 +0100, MicJen wrote:

> Kan også kun anbefale Leif Andersen fra www.youdrive.dk ligesom Anders
> Christensen.

Ditto.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."