OT: Ny dansk bil
Fra : MKS - 74

Dato : 27-01-07 11:13

Men dog med Skrammelsuki-motor:

http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article18307.ece

--
-Michael

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-01-07 11:18

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:m69mr21nr2nv0s4tarso02usfev1u16jk7@4ax.com...
> Men dog med Skrammelsuki-motor:
>
> http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article18307.ece
>
> --
> -Michael

Med de danske afgifter m.v. kommer den nu nok aldrig på gaden i DK.
Desværre - den ku' være sjov at prøve.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-01-07 11:20

"Bo Bjerre" <b_bjerre@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Med de danske afgifter m.v. kommer den nu nok aldrig på gaden i DK.
> Desværre - den ku' være sjov at prøve.

UPS - jeg glemte...

--
Bo Bjerre
XV750SE (1981)

Fra : bigbike

Dato : 28-01-07 14:08

> "Bo Bjerre" <b_bjerre@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> UPS - jeg glemte...

ja 400.000,- + 180% er da en god pris )

Fra : Anders Majland

Dato : 28-01-07 15:14

> ja 400.000,- + 180% er da en god pris )

Nu ikke overdrive - det er kun 105% af de første ca 53-54000kr

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-01-07 15:33

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Men dog med Skrammelsuki-motor:
>
> http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article18307.ece

Meget høj pris for en halv robåd, en tagbagagebærer og 4 hjul...
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : ihjelkeld

Dato : 28-01-07 18:45

> Men dog med Skrammelsuki-motor:
hmmm her ser da ellers ud til at en skrusuki motor godt kan bruges til noget
sjovt http://video.google.com/videoplay?docid=4236312835521806618

ihjelkeld
Z1000 03'

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-01-07 21:49

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message
> Men dog med Skrammelsuki-motor:
>
> http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article18307.ece

der findes langt billigere alternativer i UK. Der er "skrammelsuki" motoren
jo meget eftertragtet pga sin holdbarhed..

Kitcars med busakværn (ofte trykladet) er ikke et sjældent syn derovre, og
fuck i helvede de vil fra land..

Nu ved jeg jo godt hvordan du har det med suzuki.. fair nok, men nogen gange
virker det sku direkte tåbeligt det der kommer ud af munden på dig.

Ligenetop busa motoren er den til dags stærkeste mc motor der findes til
trykladning, 350+hk er intet problem på en std motor (selvf. med lav
kompression, men på std. stempler med mere)

Men ok, nogle mennesker forholder sig ikke til facts, men derimod kun deres
egen opfattelse :)

--
Morten Dahl

Fra : MKS - 74

Dato : 28-01-07 22:09

On Sun, 28 Jan 2007 21:49:27 +0100, "Morten Dahl"
<Morten@dahl.mail.XX> wrote:

>Nu ved jeg jo godt hvordan du har det med suzuki.. fair nok, men nogen gange
>virker det sku direkte tåbeligt det der kommer ud af munden på dig.

Have a glass of milk and a xanax...kommentaren gik primært på det "OT"
idet bilen dog trods alt har en MC-motor, ellers var nemlig det
overhovedet ikke blevet postet her (af mig)!

(Men at Sutte er skrammel helt generelt er _indiskutabelt_....yessir,
død ved kølle).

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-01-07 19:54

MKS - 74 skrev den 28 jan 2007 i

> (Men at Sutte er skrammel helt generelt er _indiskutabelt_....yessir,
> død ved kølle).

Den automatik der tager over med hensyn at rakke andre mærker ned
*kan* være irriterende. Sådan lidt "følgagtigt" opmærksomhedssøgende, sådan
lidt: mangemenersågørjegnokogså.

At weestromen næst efter vifferen (nånej den er for bøsser) er den bedste mc
jeg ind til videre har haft er indiskutabelt - det skulle da lige være foxen
(nånej det er for bessefaragtigt) , eller var det fazeren (nånej den ligner
en radiobil og minder lidt om mintchokolade) osv.

(fordel dem selv)

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
DL 650 V-Strom

Fra : MKS - 74

Dato : 29-01-07 20:11

On 29 Jan 2007 18:54:03 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Hæ Den automatik der tager over med hensyn at rakke andre mærker ned
>*kan* være irriterende.

Automatik? Andre mærker end hvilket?

Irriterende - Ja, det er nok muligt, men overvej (evt introspektivt)
_hvorfor_ det er (*kan* være så irriterende for nogle at de
undertiden føler de_må_ reagere med voldsom styrke, når de ligesåvel
kunne vælge at ignorere det i den udstrækning de måtte føle det lidt
som du nu giver udtryk for.

Anyway and anyhoo vil det ikke ændre fakta (noget).....Sutte
_er_....and so on

Fra : Knud Dam

Dato : 29-01-07 21:46

> Irriterende - Ja, det er nok muligt, men overvej (evt introspektivt)

Hvad helvede betyder introspektivt ?

; - )

KD

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-01-07 08:13

Knud Dam wrote:
> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad helvede betyder introspektivt ?

Noget med at skue indad - "hvorfor ser du splinten i din broders øje.."
for nu at citere fiktionslitteraturen.

Hvad betyder "helvede"?

--
vh
Torben 0

Fra : Knud Dam

Dato : 30-01-07 18:05

> Noget med at skue indad - "hvorfor ser du splinten i din broders øje.."
> for nu at citere fiktionslitteraturen.

Selvfølgeligt ! Nu forstår jeg alt ))))))))))

; - )

KD