Den vildeste motorcykel!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-01-07 14:39

I kan godt gå hjem og lægge jer!

http://epn.dk/industri/mode_livsstil/article18079.ece

Motorcykel med 1.000 hidsige heste

Rampon V8 er verdens største motorcykel, der må køre på offentlig vej.
Derfor er den sikret en vis forhåndsinteresse, inden den kommer på
udstilling i London næste uge.

Man tager en 8,2 liters V8 motor med kompressor fra en monster-lastbil
og sætter den på et kraftigt cykelstel. Når man får den indregistreret,
har man verdens kraftigste motorcykel, der må køre på almindelig vej.

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Max Andersen

Dato : 25-01-07 15:40

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> I kan godt gå hjem og lægge jer!

?

Du har måske ikke læst den post fra Thomas?
http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article262408.ece

Max

Fra : Ole

Dato : 28-01-07 19:53

Var i øvrigt udstillet på messen i Hamburg i denne weekend (desværre uden
lyd).

mvh Ole

Fra : Max Andersen

Dato : 28-01-07 20:05

Ole wrote:
> Var i øvrigt udstillet på messen i Hamburg i denne weekend (desværre uden
> lyd).

Det ville jeg gerne både have set og hørt. De burde have smidt noget på
youtube eller andet bare for lirens skyld :)

Max

Fra : Armand

Dato : 25-01-07 17:22

"Peter Bjørn Perlsø" <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en
meddelelse news:2007012514390850073-spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanetdk...
>I kan godt gå hjem og lægge jer!
>
> http://epn.dk/industri/mode_livsstil/article18079.ece

Med danske øjne vejer en motorcykel ikke over 400kg, så subj. må være skudt
vel over målet!

--
Armand.

Fra : Snusken

Dato : 26-01-07 13:03

> Med danske øjne vejer en motorcykel ikke over 400kg, så subj. må være skudt
> vel over målet!
Med ekstra gode danske øjne må vægten da gerne nå de 600kg,
for lissom at tilgodese Hoss Bosserne,,

/Erik

Fra : Max Andersen

Dato : 26-01-07 13:17

Snusken wrote:
> Med ekstra gode danske øjne må vægten da gerne nå de 600kg,
> for lissom at tilgodese Hoss Bosserne,,

Boss Hoss'erne :)

Max

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-01-07 15:10

Max Andersen wrote:

> Boss Hoss'erne :)

Sådan noget ved Boss Hoss Tosserne nemlig.

--
vh
Torben

Fra : Max Andersen

Dato : 26-01-07 16:31

Torben Scheel wrote:

> Sådan noget ved Boss Hoss Tosserne nemlig.

lol, <fløjte....fløjte....>

Max
--
http://bosshoss.dk

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 25-01-07 18:53

Peter Bjørn Perlsø har bragt dette til os:
> [...]
> sætter den på et kraftigt cykelstel. Når man får den indregistreret, har man
> verdens kraftigste motorcykel, der må køre på almindelig vej.

Det er SA... det sejeste jeg længe har set!!
Ved godt at den aldrig kunne komme på DK plader.
Men tænk hvis man mosede ned i synshallen med den.
Så skulle man filme synsassistentens fjæs med skjult kamera.
Det kunne man nok grine af længe efter.
Niels

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-01-07 11:22

Niels Kallehauge wrote:

> Ved godt at den aldrig kunne komme på DK plader.

Hvis den kan komme på vejen i UK (et EU land) kan den vel også komme på
vejen i DK ?

/jim

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-01-07 12:04

Jim Andersen wrote:
> Hvis den kan komme på vejen i UK (et EU land) kan den vel også komme på
> vejen i DK ?

Næh. De kørende senge og kontormiljøer de har kan heller ikke, ligesom
en hel del kitcars. Det er et af de steder hvor EU endnu ikke har
medført laveste fællesnævner.

--
vh
Torben

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 26-01-07 13:46

> [...]
> sætter den på et kraftigt cykelstel. Når man får den indregistreret, har
> man verdens kraftigste motorcykel, der må køre på almindelig vej.

But why?

Stef

Fra : Max Andersen

Dato : 29-01-07 10:35

Stefan Jacobsen wrote:

> But why?

I forskningens navn

......og fordi man kan? Hvorfor ellers flyve til månen. spise slik, se
tv, m.v.

Max

Fra : Anders Majland

Dato : 29-01-07 11:28

> But why?

FORDI ! - og er det ikke svar nok så DERFOR!

/A

Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-01-07 02:02

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i en meddelelse

> But why?
>
> Stef

Hvis du er nødt til at spørge kan jeg ikke forklare dig det

ScooterBo