Sunowich 1420
Fra : Armand

Dato : 25-01-07 17:17

"Asger" <asger.steffensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1169722907.129013.256950@a75g2000cwd.googlegroups.com...
Man tror det er loegn....

Især når man ser prisen!
Lige under 100.000,- uden afgift
Investeringsobjekt? Joe tak, så hellere den DB1 der ses i baggrunden; men
selv dén er vist lidt "over-investeringsprojekteret" med en pris lige over
de 100.000,- :-|

--
Armand.

Fra : Asger

Dato : 26-01-07 07:22

On Jan 26, 3:17 am, "Armand" <kim-arm...@mail.dk> wrote:
> "Asger" <asger.steffen...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:1169722907..129013.256950@a75g2000cwd.googlegroups.com...
> Man tror det er loegn....
>
> Især når man ser prisen!
> Lige under 100.000,- uden afgift
> Investeringsobjekt? Joe tak, så hellere den DB1 der ses i baggrunden; men
> selv dén er vist lidt "over-investeringsprojekteret" med en pris lige over
> de 100.000,- :-|

Tjae, men den skal saamaend nok blive solgt. Laeste for nylig om en
gammel GS1000SZ Katana der stadig var i papkassen fra fabrikken. Den
var blevet bortauktioneret til en amerikansk samler der erklaerede at
kassen ville forblive uaabnet til hans doed.

Saa er man virkelig entusiast, og mangler naeppe penge...

Asger

Fra : Armand

Dato : 26-01-07 17:52

> [...]
> kassen ville forblive uaabnet til hans doed.
> Saa er man virkelig entusiast, og mangler naeppe penge...

Man mangler næppe penge; men entusiast vil jeg ikke kalde ham, snarere
gammelt fjols der puger samme til arvingerne :-|

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-01-07 09:30

Hvis han lover ikke at åbne kassen så længe han lever, så har jeg en
fabriksny Egli "Red Baron" i uåbnet kasse han kan købe for en million.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Armand

Dato : 27-01-07 14:39

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:45bb0d6e$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvis han lover ikke at åbne kassen så længe han lever, så har jeg en
> fabriksny Egli "Red Baron" i uåbnet kasse han kan købe for en million.

GRILL

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-01-07 17:57

On 25 Jan 2007 22:21:52 -0800, "Asger" <asger.steffensen@gmail.com>
wrote:

Hej Asger.

> [...]
>var blevet bortauktioneret til en amerikansk samler der erklaerede at
>kassen ville forblive uaabnet til hans doed.

Godt at høre fra dig igen.

>Saa er man virkelig entusiast, og mangler naeppe penge...

Gad vide hvad min XN85 i originalstand efterhånden er værd

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Asger

Dato : 26-01-07 23:32

On Jan 27, 3:57 am, Steen Gruby <o...@virker.ikke> wrote:
> On 25 Jan 2007 22:21:52 -0800, "Asger" <asger.steffen...@gmail.com>
> wrote:
>
> Hej Asger.

Hej Sten

Det kan du jo hurtigt finde ud af ved at saette den til salg paa eBay

Asger

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-01-07 23:35

On 26 Jan 2007 14:32:10 -0800, "Asger" <asger.steffensen@gmail.com>
wrote:

Hej Asger.

>Det kan du jo hurtigt finde ud af ved at saette den til salg paa eBay

Du ka' tro det er løwn

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo