Venlig Sjæl.II
Fra : buller4

Dato : 24-01-07 15:44

Hejsa er der mon en venlig sjæl,der har adgang til dba som ville maile mig
kontaktoplysningerne på denne mc.??

På forhånd TAK...

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=47967277

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-01-07 15:58

buller4 wrote:

> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=47967277
>

> 35 55 55 55.

Har du en paypal konto - så kan vi slå os sammen om at betale dit
abonnement?

--
vh
Torben

Fra : LS

Dato : 24-01-07 16:28

--
> vh
> Torben

Det er sgu da grineren! Helt ærligt - hvor meget jyde kan der egentlig gå i
folk? Det er vist liige på grænsen til det flove at bede hele gruppen om at
gå ind på Den Blå Avis for at skaffe et telefonnummer...

LS.

Fra : CL

Dato : 24-01-07 17:55

buller4 wrote:
> Hejsa er der mon en venlig sjæl,der har adgang til dba som ville
> maile mig kontaktoplysningerne på denne mc.??

Ikke nok med at du spammer med dit tiggeri.
men vi skal ogsü lige have mere spam med din
manglene betaling af spamfigter.
Du er sku godt nok noget af en egoist

Fra : Max Andersen

Dato : 24-01-07 19:20

CL wrote:

> Ikke nok med at du spammer med dit tiggeri.
> men vi skal ogsü lige have mere spam med din
> manglene betaling af spamfigter.
> Du er sku godt nok noget af en egoist

Fundatsen siger køb og salg skal være i dk.marked.privat.motorcykel, men
da det er en forespørgsel omkring et telefonnummer vedr. en motorcykel
kan det diskuteres, for fundatsen siger også "alle de andre ting som
'motorcykelfolket måttet finde interessant" godt må være her.

Lad dog folk selv hjælpe hvis de har lyst og drop jeres formynderi.

Eller køb nogle større sko!

Max

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-01-07 20:21

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Lad dog folk selv hjælpe hvis de har lyst og drop jeres formynderi.

Kan du ikke se det uhensigtsmæssige i at alle dba-læsere der kender
til gruppen skal fiske telefonnumre her? Det kan hurtigt blive til en
hel del indlæg dagligt og det er jo ikke ligefrem til gruppens bedste
:-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-01-07 20:55

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Jeg synes der er mange ting på usenet der er belastende, men det er
> faktisk folk's irettesættelser der er mest for mig. Mange bliver
> sure på hinanden istedet for bare at ignorere indlæg man ikke bryder
> sig om.

Undskyld sammenligningen, men det svarer jo til ikke at måtte brokke
sig over hundelorte på fortovet fordi man bare kan gå uden
om. Sammenligningen er grov, men jeg synes alligevel at der er lidt om
snakken. En enkelt person slipper for lidt besvær på bekostning af at
rigtigt mange skal gå udenom. Indrømmet, lort under skoene er værre
end at spilde et par sekunder på et irrelevant indlæg

> Jeg har gladeligt hjulpet folk der spørger om dba.dk, fordi dba er
> pisseirriterende med deres nye prispolitik.

Hvis du er så træt af dba, så opret en hjemmeside hvor folk kan
udveksle oplysninger. Alternativt kan du prøve at overbevise gutterne
i dk.admin om at der er et behov for en sådan gruppe selvom de nok vil
bekymre sig over det juridiske i sådan en.

Alternativt kunne folk jo overveje at oprette en fælleskonto til
deling mellem familie og venner, og så bare købe et års adgang ad
gangen.

> Men det var ikke for at flame, jeg synes bare at denne gruppe er en
> af de mest tolerante grupper der er på nettet, og det ville være
> dejligt ikke at skulle tabe det til trolls der skal lege
> smagsdommere hele tiden.

Det er jo en balancegang mellem at undgå støj fra dba-forespørgsler og
støj fra utilfredse læsere
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-01-07 00:15

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Ja, men er det så ikke bare nemt at ignorere folk der skriver noget
> tåbeligt istedet for en flamewar?

Tjow, man kan jo enten ignorere dem eller forklare det
uhensigtsmæssige i deres adfærd... eller starte en flamewar hvis man
ikke magter at formulere sig på en pæn måde. Hvad der giver mindst
støj i længden kan man jo så fundere lidt over.

Hvis folk bare skrev dba i subject, så var det jo til at filtrere væk,
men det sker jo heller ikke :-/

Anyway, det her er jo også bare støj, så jeg stopper her.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R