Køb af BMW K75 RT i tyskland
Fra : OM

Dato : 23-01-07 13:21

Hejsa

Kender nogen her et sted på nettet der forhandler BMW motorcykler ikke
alt for langt syd for grænsen?
Jeg har fundet modellen K75 fra starten af '90 - men jeg vil have den
så billigt som muligt og prisen herhjemme synes jeg er meget høj.
Er der nogen der har gjort sig erfaringer med dette og måtte sande at
det ikke kunne svare sig?

På forhånd tak
Ole

Fra : p.jarnbak

Dato : 23-01-07 15:50

"OM" <ole@pragmasoft.dk> wrote in message
[...]

Prøv www.mobile.de og sorter efter postnummer.Du kan klikke på PLZ og få
et kort over tyskland med postnummerne på.De lave numre er nordtyskland.
Hej Palle.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 23-01-07 17:37

Hej Ole.
Jeg har hørt, at man skal holde sig fra de nordtyske forhandlere. De har
opdaget, at der er mange danskere, der er interesserede, og priserne er ofte
skruet ekstra op.
Er du klar over, at du skal regne med en afgift på 48 - 60.000 for en
K75RT, der er fra 1990-92, og ikke har gået alt for meget? Så skal du selv
hente, og rode med syn, told og skat, og har købt i udlandet, hvis der er
fejl eller mangler.
Jeg tror ikke jeg ville, men held og lykke med projektet.

Michael Dahlberg
(BMW K75C)

Fra : tom \(cordoba\)

Dato : 23-01-07 17:48

..
> [...]
> fejl eller mangler.
> Jeg tror ikke jeg ville, men held og lykke med projektet.

det er jo frit hvor meget besvær folk vil påføre sig for at spare penge.
lidt ligesom nogen køber savet og kløvet brænde, andre fælder selv. prísen
modsvarer arbejdet.

min erfaring med import er besparelse på 10-15,000 per cykel. hertil er det
muligt at finde MEGET pænere gamle cykler end i dk. besparelse naturligvis
afh. af model, men netop cykler/biler der er populære i dk, bør det være
muligt at spare på, og de gamle k'ere er populære herhjemme....

Fra : Buffizan

Dato : 23-01-07 20:16

> Jeg har hørt, at man skal holde sig fra de nordtyske forhandlere. De har
> opdaget, at der er mange danskere, der er interesserede, og priserne er ofte
> skruet ekstra op.
Ja, det er korrekt. Nord for Hannover er udbuddet mindre og priserne
højere pga interesserede danskere.
I Dortmund området og længere sydpå er der gode muligheder for at finde
CYKLEN. Hold dig langt fra EBAY og find hellere en forhandler, som
kender cyklens forhistorie,,

mvh Erik

Fra : BMWK100

Dato : 24-01-07 08:06

"Buffizan" <nonsens@anywhere.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> I Dortmund området og længere sydpå er der gode muligheder for at finde
> CYKLEN. Hold dig langt fra EBAY og find hellere en forhandler, som

Hej

Find hellere en privat der sælger - på mobile.de

forhandlere skal jo også tjene penge, og mange private har jo haft deres
cykler fra ny af-

mvh
fra en der har købt cykel i Tyskland-privat